Fattal: Κάνει εγκαίνια στο πεντάστερο της Θεσσαλονίκης και δρομολογεί νέες επενύσεις

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Fattal: Κάνει εγκαίνια στο πεντάστερο της Θεσσαλονίκης και δρομολογεί νέες επενύσεις
Το επενδυτικό πρόγραμμα των 200 εκατ. ευρώ, οι νέοι προορισμοί που κοιτάζει ο όμιλος και τα εγκαίνια του πεντάστερου NYX στη Θεσσαλονίκη

Το επενδυτικό της πρόγραμμα για την χώρα μας ύψους 200 εκατ. ευρώ συνεχίζει η Fattal Group εγκαινιάζοντας το πεντάστερο NYX στην Θεσσαλονίκη κι αναζητώντας νέους επενδυτικούς προορισμούς, με συγκεκριμένες προδιαγραφές, εντός ελληνικών συνόρων. Τα στελέχη της δε δηλώνουν ότι η εμπιστοσύνη του ομίλου στην τουριστική αναπτυξιακή προοπτική της χώρας παραμένει ισχυρή.

«Εκτιμούμε ότι η Ελλάδα έχει ακόμη πολλά να προσφέρει και συγκαταλέγεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς» ανέφερε χαρακτηριστικά χθες ο κ. Roni Aloni διευθύνων Σύμβουλος της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, της εταιρείας του ομίλου Fattal House of Hotels από το Ισραήλ σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους. Ο ίδιος επεσήμανε δε ότι ο όμιλος έχει ήδη προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 120 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, αριθμός που αναμένεται να φτάσει τα 200 εκατ. προσεχώς. «Τόσο η επιλογή της Ελλάδας όσο και της Κύπρου δεν ήταν τυχαία καθώς οι δύο χώρες συγκαταλέγονται στις κορυφαίες θέσεις των προορισμών που προτιμούν οι Ισραηλινοί» προσέθεσε.

Το ενδιαφέρον για τουριστικά πρότζεκτ στην χώρα μας παραμένει ενεργό με τον όμιλο να εξετάζει νέες εξαγορές σε κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς, μεταξύ των οποίων και η Χαλκιδική. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της βρίσκονται μέρη με ισχυρό τουριστικό αποτύπωμα αλλά και καλή συνδεσιμότητα ή μεγάλη σεζόν, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Κως. Ωστόσο δεν αποκλείονται και μικρότερα νησιά εφόσον παρουσιαστεί η ευκαιρία.

Σημειωτέων ότι ο όμιλος ξεκίνησε στο χώρο της φιλοξενίας το 1998 και έκτοτε εξελίσσεται διαρκώς, εντάσσοντας σήμερα στο χαρτοφυλάκιο τους περισσότερες από 300 ξενοδοχειακές μονάδες σε 21 χώρες, όπως επεσήμανε η η κ. Andrie Kleanthous - Demosthenous, Διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean. Στην περίπτωση της χώρας μας η δραστηριότητα της ξεκίνησε από ένα ξενοδοχείο στη Ρόδο το 2018, δυναμικότητας 150 δωματίων, ακολούθησε το πρώτο πεντάστερο NYX στην Αθήνα το 2023, και μία νέα εξαγορά στο Ναύπλιο και μετέπειτα στη Θεσσαλονίκη.

«Η επιλογή του ξενοδοχείου της Αθήνας, στο πρώην Εσπέρια στην Σταδίου βασίστηκε στην ιστορικότητα του κτιρίου και στην τοποθεσία του στο κέντρο της πόλης» αναφέρθηκε. Το ξενοδοχείο, που διαθέτει 212 δωμάτια και σουίτες, εμφανίζει σήμερα πληρότητα πάνω από 90% στην υψηλή περίοδο, με σταδιακή αύξηση 8% και υποδέχεται περισσότερους από 100.000 επισκέπτες».

Ο όμιλος βέβαια συνεχίζει τις επενδύσεις του και στις λοιπές ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιοείται όπως στην Κύπρο που ξεκίνησε με ένα resort το 2017, της Ισπανίας κ.ά.

Το νέο πεντάστερο στη Θεσσαλονίκη

Αυτή την περίοδο βέβαια, η ενέργεια των στελεχών του συστρατεύεται στο νέο πεντάστερο που θα ανοίξει τις πύλες του στη Θεσσαλονίκη, τον Σεπτέμβριο. Ο λόγος για το NYX Hotel Thessaloniki, στην αρχή της Τσιμισκή, στην εμπορική πιάτσα της πόλης και δίπλα στα Λαδάδικα.

«Το ξενοδοχείο, δυναμικότητας 300 δωματίων και σουιτών, θα έχει ιδιαίτερο χαρακτήρα και έντονα χρώματα και μοντέρνο ύφος, ενσωματώνοντας και όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές του κλάδου. Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 25 εκατ. ευρώ και ήδη με την ολοκλήρωση του project δημιουργούνται πάνω από 90 άμεσες και πάνω από 100 έμμεσες θέσεις εργασίας.

Η επέκταση στην Β. Ελλάδα μέσω της Θεσσαλονίκης αποτελεί στρατηγική κίνηση για τον όμιλο λόγω της ανερχόμενης δημοφιλίας του προορισμού σε Ισραηλινούς, και όχι μόνον, τουρίστες. «Στο ξενοδοχείο θα υποδεχόμαστε τους επισκέπτες των Βαλκανίων που έρχονται, τους Τούρκους που επισκέπτονται την πόλη, τους Ισραηλινούς που έχουν βαθιά σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, τους Γερμανούς και τους Κύπριους που βλέπουν τη Θεσσαλονίκη σαν το δεύτερο σπίτι τους, καθώς και τους Βρετανούς, τους Ισπανούς, τους Γάλλους και τους Ιταλούς που συγκαταλέγονται στις ανερχόμενες, για την πόλη, εθνικότητες. Στόχος είναι να απαντήσουμε σε κάθε ένα από αυτά κοινά με ξεχωριστές εμπειρίες που συνδέουν τον επισκέπτη με την πόλη» προσέθεσαν.

Τα πρώτα δείγματα για το νέο εγχείρημα στην Θεσσαλονίκη είναι θετικά με τα στελέχη του Ομίλου να αναφέρουν ότι η πληρότητα του α’ εξαμήνου θα αγγίξει το 70%.

Όσο για το αν η ευρύτερη οικονομική συγκυρία αναμένεται να επηρεάσει τις επιδόσεις, τα στελέχη του ομίλου σημείωσαν ότι ο τουρισμός πάντα κάνει κύκλους, έχει πάντα τα πάνω και τα κάτω του. Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση όσοι προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στον επισκέπτη πηγαίνουν καλύτερα σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα καθώς η ανάγκη του ανθρώπου να ταξιδεύει δεν κάμπτεται.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το ΠΑΣΟΚ σε άμυνα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - Αποκαλύψεις και διαψεύσεις- Η στρατηγική της Καμόρα

Έλληνας το φαβορί για νέος CEO της Google - Ποιος είναι ο Ντέμης Χασάμπης

Thessaly & Evros Pass 2025: Από σήμερα οι αιτήσεις για voucher έως 200 ευρώ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider