Πώς θα προχωρήσει το deal Ave – Bazaar

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πώς θα προχωρήσει το deal Ave – Bazaar
Ποια τα επόμενα βήματα στη συμφωνία για την εξαγορά του 40% της αλυσίδας Bazaar από την AVE.

Μέχρι το τέλος του έτους εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το deal για την απόκτηση του 40% του μετοχικού κεφαλαίου της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Bazaar από τη Retail & More, θυγατρική του ομίλου εταιρειών AVE που ανακοινώθηκε στις αρχές της εβδομάδας.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι η Retail & More ιδρύθηκε το 2021 έχοντας αναλάβει το master franchise της Carrefour στην Ελλάδα, με στόχο να «τρέξει» την επάνοδο του σήματος του γαλλικού κολοσσού στη χώρα μας.

«Πρόκειται για μια μη δεσμευτική συμφωνία και μέχρι το τέλος της χρονιάς θα ξέρουμε. Ακόμη δεν έχει ξεκινήσει το due diligence», δήλωσε το απόγευμα της Τετάρτης ο αντιπρόεδρος της AVE, Θωμάς Ρούμπας, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των μετόχων του ομίλου, χαρτογραφώντας τη συμφωνία που έγινε γνωστή την περασμένη Δευτέρα.

Στο 40% θα παραμείνει το ποσοστό

Σύμφωνα δε με τον κ. Ρούμπα, το μνημόνιο συνεργασίας που υπογράφηκε μεταξύ των δύο πλευρών και αφορά στην απόκτηση του 40% της Bazaar θα παραμείνει ως έχει, καθώς ο Γεώργιος Βερούκας, που βρίσκεται στη διοίκηση της Bazaar, δεν σχεδιάζει να πουλήσει πλειοψηφικό πακέτο.

«Δεν θα υπάρξει option για επιπλέον ποσοστό, μαζί με τον κ. Βερούκα θα συναποφασίζουμε ποια θα είναι τα βήματα για το μέλλον της εταιρείας», εξήγησε χαρακτηριστικά ο κ. Ρούμπας.

Σε ποια σούπερ μάρκετ θα αλλάξει η ταμπέλα

Δεδομένου μάλιστα ότι η συμφωνία υπογράφηκε μόλις πριν από δυο μέρες, είναι πολλά τα ζητήματα που πρέπει να οριστικοποιηθούν το επόμενο διάστημα. Ένα από αυτά είναι και το θέμα της πινακίδας και δη ποια καταστήματα Bazaar θα μετατραπούν σε Carrefour.

«Θα πρέπει να γίνει ανάλυση για να δούμε σε ποια καταστήματα θα αλλάξει η ταμπέλα. Δεν έχει σημασία αν είναι εταιρικά η franchise, αλλά αν το νέο εμπορικό σήμα μπορεί να φέρει περισσότερο κόσμο », σημείωσε ο κ. Ρούμπας «φωτογραφίζοντας» τα καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές της χώρας.

Μάλιστα ο ίδιος ξεκαθάρισε πως στον εγχώριο κλάδο των σούπερ μάρκετ, ο όμιλος δεν θα εξετάσει το ενδεχόμενο κάποιας νέας εξαγοράς, καθώς πρώτα οι διαπραγματεύσεις με την αλυσίδα ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός και τώρα η κυοφορούμενη εξαγορά της Bazaar έχουν βάλει «φρένο» σε κάθε άλλο επενδυτικό σχέδιο.

Το δίχως άλλο, η εν λόγω συμφωνία σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ Bazaar που αναπτύσσεται δυναμικά στον χώρο των convenience discount stores με περισσότερα από 180 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Και αυτό γιατί θα αποτελέσει το όχημα για την ανάπτυξη του εμπορικού σήματος της Carrefour στην Ελλάδα, όπου η Retail & More αναπτύσσει ήδη ένα δίκτυο άνω των 40 καταστημάτων.

«Σκανάρει» εξαγορές στο εξωτερικό

O όμιλος διαθέτει παρουσία και στη Βουλγαρία, όπου το πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει εταιρικά και franchise καταστήματα σε αρκετές πόλεις όπως Σοφία, Βάρνα, Μπουργκάς κ.α.

Το ημερολόγιο έγραφε 26 Σεπτεμβρίου 2023 όταν ιδρύθηκε θυγατρική εταιρεία στη Βουλγαρία με την επωνυμία Retail & More Bulgaria, ενώ στις 12 Οκτωβρίου του ίδιου έτους υπεγράφη και το master franchise agreement με το Group Carrefour στη Σόφια για τη Βουλγαρία. Η συμφωνία περιλαμβάνει την ανάπτυξη καταστημάτων με την επωνυμία Carrefour, Carrefour express και Carrefour market.

Να σημειωθεί, επίσης, εδώ ότι η Retail & More έχει υπογράψει side letter με το group Carrefour για αποκλειστικότητα σε Σερβία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Κόσσοβο, έχοντας τη φιλοδοξία να υλοποιήσει ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης στις εν λόγω χώρες παράλληλα με τα σχέδια για Ελλάδα και Βουλγαρία.

«Μας ενδιαφέρουν εξαγορές στο εξωτερικό και δη σε Σερβία, Βουλγαρία κ.α. αν βρεθεί ο σωστός συνεργάτης», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Ρούμπας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ποιες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές χρησιμοποιούν Temu και Shein

Γιατί κατέρρευσαν οι συλλογικές συμβάσεις μέσα σε μια δεκαετία - Ποιοι κλάδοι καλύπτονται και τι αλλάζει

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider