Εξάρχου (AKTOR): Μπόνους 1 εκατ. στους εργαζόμενους που δούλεψαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εξάρχου (AKTOR): Μπόνους 1 εκατ. στους εργαζόμενους που δούλεψαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Μπόνους ύψους 1 εκατ. ευρώ θα μοιραστούν οι εργαζόμενοι της AKTOR που δούλεψαν στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με εσωτερική ανακοίνωση που έκανε τη Δευτέρα 2/12 ο επικεφαλής του Ομίλου AKTOR, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου. 

Μπόνους ύψους 1 εκατ. ευρώ θα μοιραστούν οι εργαζόμενοι της AKTOR που δούλεψαν στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με εσωτερική ανακοίνωση που έκανε τη Δευτέρα 2/12 ο επικεφαλής του Ομίλου AKTOR, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου.

Όπως τόνισε σε εσωτερικό του μήνυμα, το μπόνους θα μοιραστούν όσοι εργάστηκαν στο έργο του Μετρό ανεξαρτήτως θέσης και ρόλου, διότι συνέβαλαν καταλυτικά στην έγκαιρη αποπεράτωση του και απέδειξαν, με αίσθημα ευθύνης, τις τεχνικές δυνατότητες του Ομίλου AKTOR.

Ο κ. Εξάρχου ευχαρίστησε τους εργαζομένους για τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους, οι οποίες επέτρεψαν την παράδοση του έργου στην ημερομηνία για την οποία είχε προσωπικά δεσμευθεί προς τον πρωθυπουργό – όπως αποκάλυψε το Σάββατο, στην ομιλία του, στα εγκαίνια του έργου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Κοινοί τραπεζικοί λογαριασμοί: Πότε μια κίνηση μπορεί να θεωρηθεί άτυπη δωρεά - Οι φορο-παγίδες

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

Είναι εκατομμυριούχος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider