Xiaomi: Στροφή στα φυσικά καταστήματα για να επεκτείνει το μερίδιο της στην ινδική αγορά smartphones

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Xiaomi: Στροφή στα φυσικά καταστήματα για να επεκτείνει το μερίδιο της στην ινδική αγορά smartphones
Xiaomi
Το στοίχημα της κινεζικής εταιρείας με το ηλεκτρονικό εμπόριο, δεν της βγήκε στην Ινδία. Πρώτη η Samsung, που παίρνει το 57% των πωλήσεών της από καταστήματα.

Η κινεζική Xiaomi θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση των πωλήσεών της στην Ινδία από καταστήματα λιανικής, μετά από χρόνια μεγάλων στοιχημάτων που έθετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δήλωσε ο πρόεδρός της στην Ινδία, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να αναζωογονήσει τις πωλήσεις smartphone, καθώς έμεινε πίσω από τη Samsung.

Σύμφωνα με το Reuters, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ινδία μέσω της Amazon και του Flipkart της Walmart έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, βοηθώντας την Xiaomi και άλλες εταιρείες να επεκταθούν σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, με 600 εκατομμύρια χρήστες smartphone.

Όμως, ενώ το 44% των πωλήσεων smartphone στην Ινδία είναι πλέον διαδικτυακά, μεγάλο μερίδιο των πωλήσεων παραμένει στα χέρια των φυσικών καταστημάτων και η Xiaomi αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη μπαίνοντας σε αυτόν τον τομέα.

«Η θέση μας στην αγορά καταστημάτων λιανικής, είναι σημαντικά χαμηλότερη από αυτή που είναι online», δήλωσε ο επικεφαλής της Xiaomi για την Ινδία, Muralikrishnan B., σε συνέντευξή του. «Στα φυσικά καταστήματα είναι όπου έχουμε άλλους ανταγωνιστές, που έχουν αρκετά καλή απόδοση και κατέχουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς», πρόσθεσε.

Μόλις το 34% των πωλήσεων smartphone της Xiaomi στην Ινδία φέτος προήλθε από καταστήματα λιανικής, με τις υπόλοιπες να γίνονται μέσω ιστοσελίδων που εδώ και καιρό ήταν ο κυρίαρχος παράγοντας πωλήσεών της, σύμφωνα με στοιχεία από την Counterpoint Research με έδρα το Χονγκ Κονγκ. Η Samsung, αντίθετα, παίρνει το 57% των πωλήσεών της από καταστήματα.

Η Xiaomi σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της πέρα από τα σημερινά 18.000 και να συνεργάζεται όλο και περισσότερο με προμηθευτές τηλεφώνων για να προσφέρει άλλα προϊόντα, όπως τηλεοράσεις Xiaomi ή κάμερες ασφαλείας, όπου ο Muralikrishnan είπε ότι ο ανταγωνισμός είναι λιγότερο έντονος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider