New York Times: Η μείωση των διαφημίσεων έφερε απώλειες 9% στα έσοδα του α' τρίμηνου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
New York Times: Η μείωση των διαφημίσεων έφερε απώλειες 9% στα έσοδα του α' τρίμηνου
Προσέθεσε 190.000 ψηφιακούς συνδρομητές έναντι 240.000 συνδρομητών στο δ' τρίμηνο του 2022.

Κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα έσοδα του ομίλου των New York Times για το α' τρίμηνο του 2023, καθώς η μείωση των διαφημιστικών δαπανών λόγω των πληθωριστικών πιέσεων επηρέασε αρνητικά τον γνωστό όμιλο media στις ΗΠΑ.

Τα συνολικά έσοδα των NYT διαμορφώθηκαν σε 560,7 εκατ. δολάρια έναντι εκτίμησης των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Refinitiv για έσοδα 571 εκατ. δολάρια.

Τα έσοδα των διαδικτυακών διαφημίσεων έφτασαν τα 63,1 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 9% σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2022.

Η διοίκηση των NYT ανέφερε πως για το α' τρίμηνο του 2023 προσέθεσε 190.000 ψηφιακούς συνδρομητές έναντι 240.000 συνδρομητών στο δ' τρίμηνο του 2022. Ο όμιλος έχει θέσει ως στόχο του 15 εκατ. συνδρομητές μέχρι το 2027.

Ακόμα, οι Times ανακοίνωσαν πως ο Ουίλιαμ Μπαρντίν αναλαμβάνει καθήκοντα επικεφαλής των οικονομικών υποθέσεων (CFO), στη θέση του Ρόναλντ Καπούτο που ανακοίνωσε την συνταξιοδότηση του στον περασμένο Δεκέμβριο, μετέδωσε το Reuters

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Εργασιακό στρες βιώνουν 8 στους 10 εργαζόμενους - Χειρότερη η κατάσταση στους μεγάλους ομίλους

Συνεχίζει ακάθεκτο το Bitcoin - Ξεπέρασε και τα 118.000 δολάρια

Αύξηση ορίων συνταξιοδότησης από το 2027 φέρνει η σύνδεση με το προσδόκιμο ζωής - Χαμηλή ηλικία «εξόδου» στην Ελλάδα βλέπει ο ΟΟΣΑ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider