New York Times: Η μείωση των διαφημίσεων έφερε απώλειες 9% στα έσοδα του α' τρίμηνου

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
New York Times: Η μείωση των διαφημίσεων έφερε απώλειες 9% στα έσοδα του α' τρίμηνου
Προσέθεσε 190.000 ψηφιακούς συνδρομητές έναντι 240.000 συνδρομητών στο δ' τρίμηνο του 2022.

Κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα έσοδα του ομίλου των New York Times για το α' τρίμηνο του 2023, καθώς η μείωση των διαφημιστικών δαπανών λόγω των πληθωριστικών πιέσεων επηρέασε αρνητικά τον γνωστό όμιλο media στις ΗΠΑ.

Τα συνολικά έσοδα των NYT διαμορφώθηκαν σε 560,7 εκατ. δολάρια έναντι εκτίμησης των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Refinitiv για έσοδα 571 εκατ. δολάρια.

Τα έσοδα των διαδικτυακών διαφημίσεων έφτασαν τα 63,1 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 9% σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2022.

Η διοίκηση των NYT ανέφερε πως για το α' τρίμηνο του 2023 προσέθεσε 190.000 ψηφιακούς συνδρομητές έναντι 240.000 συνδρομητών στο δ' τρίμηνο του 2022. Ο όμιλος έχει θέσει ως στόχο του 15 εκατ. συνδρομητές μέχρι το 2027.

Ακόμα, οι Times ανακοίνωσαν πως ο Ουίλιαμ Μπαρντίν αναλαμβάνει καθήκοντα επικεφαλής των οικονομικών υποθέσεων (CFO), στη θέση του Ρόναλντ Καπούτο που ανακοίνωσε την συνταξιοδότηση του στον περασμένο Δεκέμβριο, μετέδωσε το Reuters

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

First Citizens Bank: Κέρδη 9,5 δισ. δολαρίων μετά από την απόκτηση της Silicon Valley Bank 

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider