Η βιομηχανία της ομορφιάς αναπτύσσεται ταχύτερα από ποτέ

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η βιομηχανία της ομορφιάς αναπτύσσεται ταχύτερα από ποτέ
Η βιομηχανία ομορφιάς υπολογίζεται στα 532 δισ. δολάρια.

Η βιομηχανία ομορφιάς αναπτύσσεται ταχύτερα από ποτέ και σήμερα υπολογίζεται στα 532 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας Edited.

Η άνοδος των vloggers ομορφιάς που διαχέουν τα σεμινάρια του YouTube, η δημοσίευση των φωτογραφιών των αγαπημένων τους κραγιόν στο Instagram συνεχίζει να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και ασχολούνται με τις μάρκες. Τα τελευταία χρόνια, πολλές εταιρείες καλλυντικών άρχισαν να αποφεύγουν την παραδοσιακή διαφήμιση εν όψει της αξιοποίησης της εξουσίας του μάρκετινγκ επηρεασμού και των πρεσβευτών μάρκας.

Ταυτόχρονα, οι κοινωνικές πλατφόρμες εξελίχθηκαν επιτρέποντας στους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που βλέπουν σε ένα post απευθείας από την εφαρμογή. Χάρη σε εφαρμογές όπως το Instagram Shopping και το Pinsrest αν οι καταναλωτές βλέπουν ένα προϊόν που τους αρέσει, μπορούν να κάνουν κλικ σε αυτό για να μάθουν περισσότερα και στη συνέχεια να κάνουν μια αγορά.

Σύμφωνα με τη σχετική έκθεση, υπάρχουν πολλές τάσεις οι οποίες θα βοηθήσουν τη βιομηχανία να συνεχίσει να αναπτύσσεται.

1. Η λιανική φλερτάρει με τα προϊόντα ομορφιάς

Όπως αναφέρει η σχετική έκθεση, η ποικιλία προϊόντων ομορφιάς της H & M αυξήθηκε κατά 94,8% από το 2018 στο 2019. Παράλληλα, πολυτελείς εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Net-a-Porter άρχισαν επίσης να προσφέρουν μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων ομορφιάς, η οποία αυξήθηκε κατά 26% την ίδια περίοδο. Αυτά τα στοιχέια αναδεικνύουν ότι όταν αξιοποιηθεί σωστά, ο τομέας της ομορφιάς μπορεί να είναι κερδοφόρος", ανέφεραν οι αναλυτές στην έκθεση.

2. Στοχευμένη τιμολογιακή πολιτική

Με την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική οι επιχειρήσεις προσελκύουν διαφορετικές δημογραφικές ομάδες. Για παράδειγμα, η σειρά ομορφιάς της H & M ξεκινά από περίπου 2 δολάρια για τα υγρά μαντηλάκια και φθάνει στα 45 δολάρια για μια δερμάτινη τσάντα μακιγιάζ.

3. Βιώσιμες εναλλακτικές

Το βιώσιμο κίνημα ομορφιάς συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, καθώς περισσότεροι αγοραστές αναζητούν προϊόντα χωρίς τοξίνες και άλλα επιβλαβή συστατικά. Συνδυάστηκε με κανονισμούς και οι επιχειρήσεις είναι πιο προσεκτικές σχετικά με το τι χρησιμοποιούν.

«Η αειφορία καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική για πελάτες οι οποίοι εστιάζουν στη διαφάνεια που θέλουν να μάθουν από πού προέρχονται τα προϊόντα και πώς κατασκευάζονται», αναφέρουν οι αναλυτές στην έκθεση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Τουρισμός: Κενά δωμάτια και προσφορές τον Αύγουστο

«Φρενάρουν» οι φετινές αυξήσεις μισθών σε Ελλάδα και Ευρωζώνη - Πού θα διαμορφωθούν

«Ήλιος»: Μεγαλώνει το χάσμα στις συντάξεις ιδιωτικού και δημόσιου τομέα - Στα 252 ευρώ η «ψαλίδα» μεταξύ ανδρών και γυναικών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider