Η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων της Ολύμπιας οδού και Μορέα μέχρι το Μάρτιο του 2017, και η επέκταση του μετρό της Αθήνας βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντηση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και του προέδρου της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) Werner Hoyer την Τρίτη.

Ειδικά για τον Μορέα, όπου τα έργα έχουν «παγώσει» καθώς η ΕΤΕπ -που συμμετέχει στη χρηματοδότηση του έργου- έχει ζητήσει αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης λόγω μειωμένων προβλέψεων για τα έσοδα από τα διόδια, μετά τη συνάντηση, ο κ. Σπίρτζης δήλωσε: «Συμφωνήσαμε στις πρόσθετες εγγυήσεις, αλλά και στους υπόλοιπους όρους που θέτουμε εμείς στο τραπέζι, το ύψος των εγγυήσεων είναι αυτό που έχει βγάλει η μελέτη και δεν είναι θέμα παζαριού. Αυτό είναι θέμα προβλέψεων συγκεκριμένων, αν χρειαστεί να υπάρξουν».

Πρόσθεσε επίσης ότι υπάρχουν «μερικές άλλες ιδέες σε σχέση και με το μοντέλο υπολογισμού των διοδίων και σε σχέση με την επιδότηση της λειτουργίας για το σύνολο των αυτοκινητοδρόμων. Δηλαδή δεν εξετάζουμε έναν – έναν αυτοκινητόδρομο μόνο του. Εξετάζουμε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας και θα πάμε σε οριστικές λύσεις».

Ταυτόχρονα, η ΕΤΕπ θα εξετάσει, την ωρίμανση, αλλά και την υλοποίηση της Γραμμής 4 του Μετρό που θα εκτείνεται από το Άλσος Βεϊκου έως το Γουδί. «Για το μετρό είπαμε ότι είναι ένα από τα έργα, που θα εξετάσει η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, για την ωρίμανση, αλλά και για την υλοποίηση του στο κομμάτι που είναι ώριμο, το τμήμα της Γραμμής 4», δήλωσε ο Χρ. Σπίρτζης.

«Είναι εκπληκτικό το πόσα έργα θα ολοκληρωθούν σε λίγο στην Ελλάδα», επισήμανε μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. «Αυτό που είναι σημαντικό τώρα είναι να θέσουμε μια λίστα με προτεραιότητες, όπως μας υπέδειξε και ο υπουργός».