«Άλμα» της μετοχής της Άβαξ μετά το άνοιγμα των προσφορών για τη γραμμή 4 του Μετρό

Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Άλμα» της μετοχής της Άβαξ μετά το άνοιγμα των προσφορών για τη γραμμή 4 του Μετρό
«Ράλι» άνω του 10% καταγράφει η μετοχή της Άβαξ μετά το άνοιγμα των προσφορών για τη γραμμή 4 του Μετρό.

«Ψήφο» εμπιστοσύνης στην Άβαξ δίνουν οι επενδυτές στο Χρηματιστήριο μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για τον διαγωνισμό για τη Γραμμή 4 του Μετρό.

Η αντίδραση των επενδυτών ήταν άμεση, με τη μετοχή της Άβαξ να καταγράφει «ράλι» 12,38% στα 0,66 ευρώ. Αντίθετη πορεία διαγράφει η μετοχή του έτερου κατασκευαστικού ομίλου Ελλάκτωρ που καταγράφει απώλειες της τάξεως του 6,73% στα 1,37 ευρώ.

Η προσφορά της κοινοπραξίας J&P Άβαξ-Ghella-Alstom έγινε δεκτή από την Αττικό Μετρό οδηγώντας έτσι στον αποκλεισμό της κοινοπραξίας Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy.

Τα χαρακτηριστικά του έργου

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 έχει μήκος 12,8 χλμ. περίπου και περιλαμβάνει τη συνδετήρια σήραγγα της Γραμμής 4 με τις Γραμμές 2 και 3 και τη σήραγγα πρόσβασης και τον χώρο εναπόθεσης/ συντήρησης συρμών Κατεχάκη.

Το έργο έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης και δη την εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτηρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτήρια Οργανισμών ή Υπουργείων, καθώς και την αύξηση της δικτύωσης των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό με δύο σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, Ευαγγελισμός).

Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider