Η Ιταλία θέλει να εξαιρεθούν οι Ferrari και Lamborghini από την κατάργηση των κινητήρων καύσης

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Ιταλία θέλει να εξαιρεθούν οι Ferrari και Lamborghini από την κατάργηση των κινητήρων καύσης
Η Ιταλία βρίσκεται σε συνομιλίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση για τους τρόπους προστασίας των κατασκευαστών των supercars, συμπεριλαμβανομένων των Ferrari και Lamborghini, από την προγραμματισμένη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρα καύσης έως το 2035.

Η Ιταλία βρίσκεται σε συνομιλίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση για τους τρόπους προστασίας των κατασκευαστών των supercars, συμπεριλαμβανομένων των Ferrari και Lamborghini, από την προγραμματισμένη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρα καύσης έως το 2035, σύμφωνα με έναν υπουργό της κυβέρνησης του Μάριο Ντράγκι.

Ενώ η ιταλική κυβέρνηση υποστηρίζει πλήρως τη δέσμευση της Ευρώπης να μειώσει τις εκπομπές μέσω της σταδιακής κατάργησης των πιο ρυπογόνων κινητήρων, «στην αγορά των γιγαντιαίων αυτοκινήτων υπάρχει ένα άνοιγμα και βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή» σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής των νέων κανόνων σε αυτό το επίπεδο όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες πωλούν πολύ μικρότερο αριθμό οχημάτων από τους μαζικούς παραγωγούς, δήλωσε ο Ρομπέρτο Τσινγκολάνι, υπουργός οικολογικής μετάβασης, σε συνέντευξή του στο Bloomberg στο Ambrosetti Forum.

«Αυτά τα αυτοκίνητα χρειάζονται πολύ ειδική τεχνολογία και χρειάζονται μπαταρίες για τη μετάβαση», είπε. «Ένα σημαντικό βήμα είναι ότι η Ιταλία θα αυτονομηθεί στην παραγωγή μπαταριών υψηλής απόδοσης και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ξεκινάμε τώρα το πρόγραμμα giga-factory για την δημιουργία στην Ιταλία μιας εγκατάστασης παραγωγής μπαταριών πολύ μεγάλης κλίμακας».

Η Κομισιόν τον Ιούλιο ανακοίνωσε σχέδια για σταδιακή κατάργηση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρα καύσης έως το 2035 ως μέρος της προσπάθειας της περιοχής να μειώσει τις εκπομπές που συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Αυτό το χρονοδιάγραμμα είναι ιδιαίτερα δύσκολο για τους κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων που παράγουν οχήματα με ισχυρούς κινητήρες που εκπέμπουν επίπεδα ρύπανσης άνω του μέσου όρου. Αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σημαντικά χαμηλότερες πωλήσεις που περιορίζουν τις οικονομίες κλίμακας που μπορούν να αποκτηθούν από τη μετατροπή των μονάδων παραγωγής.

Ο αριθμός των οχημάτων που επηρεάζονται από την εξαίρεση θα αντιπροσωπεύει ένα κλάσμα μιας αγοράς που ανέρχεται σε εκατομμύρια, δήλωσε ο Τσινγκολάνι, πρώην στέλεχος της Ferrari, στο Bloomberg. Η Ferrari πούλησε περίπου 9.100 οχήματα το 2020, ενώ οι πωλήσεις της Lamborghini αριθμούσαν περίπου 7.400.

«Αυτό είναι κάτι που συζητάμε με άλλους εταίρους στην Ευρώπη και είμαι πεπεισμένος ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα».

Ηλεκτρική απροθυμία

Η Ferrari θα ήταν από τις πιο εμβληματικές από τις κατασκευάστριες εταιρίες supercar που θα επωφεληθούν από μια πιθανή εξαίρεση από τον στόχο σταδιακής κατάργησης. Η εταιρεία εξακολουθεί να μην παράγει ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα και άργησε να υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση. Εκπρόσωπος της Ferrari αρνήθηκε να σχολιάσει τα σχόλια του Τσινγκολάνι.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider