Στην πισίνα στην ναυαρχίδα του FIVE στο Ντουμπάι, εκατοντάδες επισκέπτες πίνουν κοκτέιλ κάτω από τον καυτό ήλιο, χωρίς να ενοχλούνται από τη ζέστη της ερήμου. Δεν πρόκειται για απλή διαμονή σε ένα ξενοδοχείο αλλά περισσότερο για κοινωνικό φαινόμενο. Για τον πρόεδρο και ιδρυτή του ομίλου φιλοξενίας, αυτή η ζωντάνια είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου που ακολουθεί και φέρνει απτά οικονομικά αποτελέσματα.
Ο Ινδός επιχειρηματίας Καμπίρ Μουλκαντάνι είναι από μικρός «χωμένος» στη νυχτερινή ζωή. Πριν ιδρύσει την εταιρεία το 2011, ήταν τακτικός θαμώνας στο Ghetto, ένα κλαμπ στη Βομβάη, όπου διασκέδαζε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της FIVE Hospitality, Aλόκι Μπάτρα και άλλους συνεργάτες του. Μαζί «θόλωσαν» τη λεπτή γραμμή που ξεχωρίζει ένα ξενοδοχείο από ένα νυχτερινό κέντρο και με μεγάλα πάρτι προσελκύουν ανθρώπους από όλο τον κόσμο.
«Λατρεύω τα καλά πάρτι: πάντα το έκανα» ανέφερε ο Μουλκαντάνι σε συνέντευξή του στο Bloomberg εξηγώντας πως στο ξενοδοχείο σε σχήμα φοίνικα, οι θιασώτες της καλοπέρασης vibάρουν σε δυνατά house beats δίπλα στην κεντρική πισίνα. Το Ντουμπάι, είναι μια από τις πιο απελευθερωμένες πόλεις της Μέσης Ανατολής που αγκαλιάζει την φανταχτερή και έντονη ταυτότητα της FIVE.

Το 2023, ο όμιλος απέκτησε την ισπανική Pacha Group, γνωστή για το νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στην Ίμπιζα. «Τώρα είναι ένα δεύτερο σπίτι», υπογράμμισε ο 53χρονος. Τα έσοδα και τα κέρδη της FIVE Holdings, της μητρικής εταιρείας, αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 20% το πρώτο εξάμηνο του 2025, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις των ξενοδοχείων στο Ντουμπάι και την Ίμπιζα.
Παράλληλα, η επιχείρηση εξετάζει και την ΙΡΟ με τον Μουλκαντάνι να «ζυγίζει» το Ντουμπάι, το Λονδίνο ή τη Νέα Υόρκη. Παρόλο που το Ντουμπάι είναι η έδρα της, η Βρετανία είναι η χώρα από την οποία προέρχονται πολλοί από τους πελάτες της FIVE. Ωστόσο, ο Ινδός έχει επίγνωση των προοπτικών της εισαγωγής εκτός των ΗΑΕ, επομένως σταθμίζει τις επιλογές του με την απόφαση να λαμβάνεται τελικώς το 2026.
Η IPO, τονίζει, δεν αφορά την επείγουσα άντληση κεφαλαίων, αλλά την επιπρόσθετη προβολή του brand. Το 2023, η FIVE εξέδωσε ένα πράσινο ομόλογο 350 εκατ. δολαρίων καθώς η επέκταση των δραστηριοτήτων στην Ευρώπη, στην Ασία και στην Αμερική είναι στο επενδυτικό ραντάρ. Οι μελλοντικές τοποθεσίες πρέπει να πληρούν τον κανόνα της της FIVE: τουλάχιστον 400 έως 500 δωμάτια για να διατηρηθεί το δυναμικό οικοσύστημα φιλοξενίας της επωνυμίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το χρώμα - έκπληξη που κατακτά τα πιο hot ρολόγια
Σήμερα, η FIVE δεν πουλάει απλά δωμάτια - προσφέρει μια ιδανική εμπειρία για τους influencers με διαφήμιση και προώθηση στα social media. Το μοντέλο ανάπτυξής της έχει κατασκευαστεί για να γίνει viral: μπουκάλια σαμπάνιας αξίας 150.000 δολαρίων, σουίτες με καμπίνες για DJ, προφυλακτικά με το λογότυπο της FIVE, ξαπλώστρες Louis Vuitton και διαρρυθμίσεις δωματίων που επιτρέπουν στους επισκέπτες να κοιτάζουν ο ένας στα μπαλκόνια του άλλου.
Παράλληλα, μια νέα εφαρμογή γνωριμιών που βρίσκεται υπό κατασκευή θα επιτρέπει στους επισκέπτες να συναντιούνται και να συναναστρέφονται, συνδυάζοντας τη φιλοξενία με το dating. Στους χώρους των δομών της, περιλαμβάνεται μια «μπουτίκ δισεκατομμυριούχων» που πουλάει πολυτελή ρολόγια και αξεσουάρ, αντικατοπτρίζοντας την ανάκαμψη του τουρισμού στο Ντουμπάι μετά την πανδημία, μαγνητίζοντας enterpreneurs και crypto-εκατομμυριούχους.

Ακόμα και μετά από περιστατικά βίας όπως ένας καβγάς το 2020 που τρένταρε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η FIVE έχει μόνο αναπτυχθεί. Τα τρία καταστήματα του Ντουμπάι λειτουργούν πλέον υπό την επίβλεψη 4.000 καμερών ασφαλείας. Παρά τον θόρυβο, το ποτό και τα περιστασιακά επεισόδια, το brand έχει γίνει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα «προϊόντα» του εμιράτου.
Το στρατηγικό εγχείρημα του Μουλκαντάνι βρίσκει απήχηση σε εύπορους millennials, ενώ ταυτόχρονα 20άρηδες που πλούτισαν από κρυπτονομίσματα δελεάζονται από την ταυτότητα του Ντουμπάι ως κέντρου συγκέντρωσης κρίσιμων assets, στοιχείο που αναγνωρίζει και ο ίδιος ο Μουλκαντάνι. Γεννήθηκε στην Ινδία και σπούδασε στις ΗΠΑ, ενώ έχτισε την πρώτη του περιουσία στην ακμάζουσα real estate αγορά του Ντουμπάι στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πουλώντας εκατοντάδες ακίνητα με fast track διαδικασίες.