Ο Snoop Dogg επενδύει στον κόσμο του κρασιού και μας συστήνει τις δύο ετικέτες του

O εμβληματικός ράπερ και επιχειρηματίας Snoop Dogg έχει κάνει ένα απροσδόκητο βήμα στον χώρο του κρασιού. Συνεργάστηκε το 2020 με την αυστραλιανή μάρκα κρασιών 19 Crimes και μαζί κυκλοφόρησαν στην αμερικανική αγορά το Snoop Cali Red, την πρώτη του φιάλη. 
Ο Snoop Dogg επενδύει στον κόσμο του κρασιού και μας συστήνει τις δύο ετικέτες του

Ο Κάλβιν Κόρντοζαρ Μπρόουντους Τζούνιορ, γνωστός ως Snoop Dogg, ξεκίνησε το 1992, όταν τον ανακάλυψε ο Dr. Dre και τον συμπεριέλαβε στον πρώτο σόλο δίσκο του, The Chronic. Σήμερα θεωρείται ως ένας από τους πιο επιτυχημένους ράπερ όλων των εποχών, έχοντας κερδίσει πολλά εκατομμύρια δολάρια από τους δίσκους του, ωστόσο δεν έχει μείνει μόνο στο μουσικό κομμάτι. Ασχολείται ενεργά με τον κόσμο των επιχειρήσεων, επεκτείνοντας το brand του στην ευρύτερη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, σε εταιρείες επενδύσεων (με την Casa Verse Capital), σε μάρκες κάνναβης (βλέπε: Leafs by Snoop) και πολλά άλλα.

Διαβάστε ακόμη: Νίκι Λάουντα: Σε δημοπρασία το Mercedes που οδήγησε ο θρύλος της Formula 1 στο Nürburgring Race of Champions

Τα τελευταία χρόνια, ο εμβληματικός ράπερ έκανε ακόμη και ένα απροσδόκητο βήμα στον χώρο της οινοποιίας. Ο Snoop Dogg συνεργάστηκε το 2020 με την αυστραλιανή μάρκα κρασιών 19 Crimes και μαζί κυκλοφόρησαν στην αμερικανική αγορά το Snoop Cali Red, την πρώτη του φιάλη.

Εικόνα

Όπως κάθε brand που δημιουργεί ένας celebrity, έτσι και το συγκεκριμένο μπουκάλι είναι διακοσμημένο με μια φωτογραφία του προσώπου του Snoop, όμως αυτό που πραγματικά μετράει είναι το εσωτερικό του.

Το κρασί του ράπερ φτιάχνεται από τρεις διαφορετικές ποικιλίες σταφυλιών και αποτελείται από 65% Petite Syrah, 30% Zinfandel και 5% Merlot, όλα προερχόμενα από το Lodi της Καλιφόρνια. Όσο για την τιμή του; Μην περιμένετε κάτι εξαιρετικά ακριβό, μιας και ο Snoop Dogg την έχει ορίσει στα 12 δολάρια το μπουκάλι.

Εικόνα

«Αν δεν πίνετε συνήθως κρασί και θέλετε να δοκιμάσετε ή αν πίνετε κρασί και θέλετε να το αλλάξετε, το Cali by Snoop είναι αυτό που χρειάζεστε. Η μάρκα μου έχει να κάνει με το σπάσιμο των κανόνων», δήλωσε ο ράπερ σε συνέντευξή του στο Forbes και συνέχισε λέγοντας πως «βεβαιώθηκα ότι το Cali Red ταιριάζει με τα πάντα, ώστε να μπορείς να το πίνεις χωρίς χρειάζεται να συνοδεύει φανταχτερό φαγητό».

Αν και αρχικά η εταιρεία προέβλεπε πωλήσεις 125.000 κιβωτίων στους πρώτους 12 μήνες, αυτό το ορόσημο έσπασε μέσα σε μόλις έξι εβδομάδες. Στα τέλη του 2022, η μητρική εταιρεία της 19 Crimes (Treasury Wine Estates) έφερε το Cali by Snoop στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Την ίδια περίοδο έγινε και το λανσάρισμα του πρώτου ροζέ του brand, του Cali Rosé. «Το Cali by Snoop είναι τολμηρό, γεμάτο χαρακτήρα και αντιπροσωπεύει τον χαλαρό τρόπο ζωής του Cali. Είναι κρασί με ψυχή. Δεν ήμουν ποτέ ειδικός στα κρασιά και δεν ήθελα το Cali by Snoop να είναι κάτι που ο κόσμος θα έβρισκε επιτηδευμένο. Απλά διάλεξα ένα κρασί από την Καλιφόρνια, μου θυμίζει τις ρίζες μου στη δυτική ακτή και έχει μια φρέσκια, φρουτώδη γεύση», λέει από την πλευρά του ο Snoop Dogg. Τον ακούμε!