Frauscher x Porsche: Tο Taycan της θάλασσας - Ένα ταχύπλοο 5,5 μέτρων με τεχνολογία από το νέο ηλεκτρικό supercar

Η Porsche συνεργάζεται με την αυστριακή εταιρεία Frauscher για την ανάπτυξη ενός νέου ηλεκτρικού γιοτ, Το σκάφος των 5,5 μέτρων θα διαθέτει την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης κίνησης Premium Platform Electric, την οποία η Porsche θα ενσωματώσει για πρώτη φορά στο μελλοντικό Macan EV.
Frauscher x Porsche: Tο Taycan της θάλασσας - Ένα ταχύπλοο 5,5 μέτρων με τεχνολογία από το νέο ηλεκτρικό supercar

Η Porsche είναι η πιο πρόσφατη από τις βιομηχανίες αυτοκινήτων που τελευταία αποφασίζουν να αλλάξουν τερέν και να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στη θάλασσα εισβάλοντας στον κόσμο των γιοτ. Η γερμανική φίρμα συνεργάζεται με τη φημισμένη αυστριακή κατασκευάστρια εταιρεία γιοτ Frauscher για την ανάπτυξη ενός αποκλειστικού νέου ηλεκτρικού ταχύπλοου σκάφους, σύμφωνα με δήλωση που κοινοποιήθηκε πρόσφατα.

Διαβάστε ακόμα: World Superyacht Awards 2023 - Αυτά είναι τα καλύτερα γιοτ στον κόσμο σύμφωνα με τα φετινά «Όσκαρ της ναυτιλίας»

Η είδηση έρχεται τρεις μήνες μετά την αποκάλυψη ενός 13μετρου ηλεκτρικού σκάφους από την BMW και δύο χρόνια αφότου η Lamborghini έκανε το ντεμπούτο ενός μηχανοκίνητου ταχύπλοοου γιοτ 19 μέτρων. Η Aston Martin, η Bugatti και η Lexus έχουν επίσης συνεργαστεί στο παρελθόν με διάφορα ναυπηγεία.

Το κομψό σκαρί των 5,5 μέτρων θα βασίζεται στο μηχανοκίνητο γιοτ 858 Fantom Air της Frauscher και θα διαθέτει την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης κίνησης Premium Platform Electric (PPE). Η τεχνολογία, την οποία η Porsche θα ενσωματώσει για πρώτη φορά στο μελλοντικό Macan EV, περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας περίπου 100 kWh, έναν σύγχρονο ηλεκτρικό κινητήρα (PSM) τελευταίας γενιάς και τα σχετικά ηλεκτρονικά στοιχεία ισχύος.

Εικόνα
Το 858 Fantom Air της Frauscher, στο οποίο θα βασιστεί το νέο γιοτ της Porsche (Πηγή: Frauscher)

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν φανέρωσε τις προδιαγραφές απόδοσης τους σκάφους, ισχυρίζεται, ωστόσο, ότι το σκάφος μηδενικών εκπομπών θα μπορεί να κάνει κρουαζιέρες σε λιμάνια, όρμους και ανοιχτές λίμνες. Είναι επίσης σε θέση να αντιμετωπίσει τα πιο ταραγμένα νερά στην ανοιχτή θάλασσα. Θα είναι συμβατό με σταθμούς ταχείας φόρτισης DC ενώ θα είναι επίσης δυνατή η φόρτιση AC.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης δεν είναι το μόνο κοινό που έχει το ταχύπλοο με τα σπορ αυτοκίνητα της Porsche. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Στουτγάρδης, θα μοιράζεται την «εντυπωσιακή επιτάχυνση, την άφθονη ελκτική δύναμη, την ανώτερη απόδοση και την εμπνευσμένη σχεδίαση» του αμιγώς ηλεκτρικού Taycan.

Εικόνα

Το στυλάτο καταδρομικό θα αποπνέει, φυσικά, το σχεδιαστικό DNA της φίρμας. Το Studio F.A. Porsche σχεδιάζει ολόκληρο το πηδάλιο, συμπεριλαμβανομένου του τιμονιού και της κύριας κονσόλας με τις ενσωματωμένες οθόνες. Η γάστρα και η γενική διάταξη του 858 Fantom Air κατά τα άλλα παραμένουν ως επί το πλείστον αμετάβλητα.

Στο σκάφος, υπάρχει μια πλατφόρμα κολύμβησης, ένα γενναιόδωρο πίσω σαλόνι με δύο καναπέδες, ένα ανεξάρτητο πιλοτήριο και δύο επενδυμένοι πάγκοι προς τα εμπρός. Η Porsche θα παίξει σημαντικό ρόλο και στο σχεδιασμό των καθισμάτων. Το γιοτ είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο οροφές bimini για σκιά, ένα ηλεκτρικό βαρούλκο με άγκυρα από ανοξείδωτο χάλυβα, ένα premium ηχοσύστημα και ένα ψυγείο. Μπορεί να φιλοξενήσει εννέα επιβάτες συνολικά.

Ο αρχικός σχεδιασμός προβλέπει μια limited edition παραγωγή 25 μονάδων που θα είναι έτοιμες προς παράδοση από το 2024. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Porsche, το σκάφος θα κοστίζει περίπου 600.000 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν στον ιστότοπο Frauscher x Porsche ώστε να λαμβάνουν σχετικές ενημερώσεις.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ