Μια γαλλική πόλη πιστεύει ότι η Μαντόνα έχει έναν πίνακα του 19ου αιώνα που θεωρούνταν χαμένος

Η γαλλική πόλη της Αμιένης ζήτησε από τη Μαντόνα να δανείσει έναν πίνακα του 19ου αιώνα που πιστεύεται ότι βρίσκεται στη συλλογή της και είχε χαθεί από το μουσείο της πόλης κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο. Πρόκειται για τον πίνακα με τίτλο «Η θεά Άρτεμις και ο Ενδυμίωνας» και έχει αποδοθεί στον Jérôme-Martin Langlois.
Μια γαλλική πόλη πιστεύει ότι η Μαντόνα έχει έναν πίνακα του 19ου αιώνα που θεωρούνταν χαμένος

Η πόλη της Αμιένης στη Γαλλία, είχε ένα ασυνήθιστο αίτημα για τη Μαντόνα. Ζήτησε από τη βασίλισσα της ποπ να δανείσει στην πόλη έναν πίνακα που ενδεχομένως βρίσκεται στη συλλογή της, για τον οποίο οι ιστορικοί τέχνης πιστεύουν ότι έχει χαθεί εδώ και χρόνια.

Διαβάστε ακόμα: Αραβικά Εμιράτα - Το κορυφαίο μουσείο της Μέσης Ανατολής είναι το Λούβρο του Άμπου Ντάμπι

Το timing του αιτήματος δεν είναι τυχαίο, καθώς η πόλη διεκδικεί να εκλεγεί η επόμενη Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2028.

Σε ένα βίντεο, η δήμαρχος της πόλης, Μπριζίτ Φουρέ, έκανε έκκληση στη Μαντόνα, με τη φράση: «Υπάρχει ένας ιδιαίτερος δεσμός ανάμεσα σε εσάς και την πόλη μας».

Ο πίνακας με τίτλο «Η θεά Άρτεμις και ο Ενδυμίωνας» έχει αποδοθεί στον Jérôme-Martin Langlois. Η τελευταία γνωστή δημόσια εμφάνισή του ήταν σε ένα μουσείο στην Αμιένη πριν από τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο. Δεν υπάρχει τεκμηρίωση για το τι έχει συμβεί από τότε.

Ο πίνακας του 19ου αιώνα παραγγέλθηκε από τον Γάλλο βασιλιά Λουδοβίκο XVIII και κάποια στιγμή πιστεύεται ότι καταστράφηκε σε βομβαρδισμό το 1918.

Σύμφωνα με τη γαλλική έκδοση Le Figaro, ένα έργο που πιστεύεται ότι ήταν είτε το πρωτότυπο που εξαφανίστηκε από την Αμιένη ή ένα αντίγραφο, πουλήθηκε σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's της Νέας Υόρκης το 1989. Μεταγενέστερες αναφορές αναγνώρισαν τη Μαντόνα ως τον αγοραστή που πλήρωσε 1,3 εκατ. δολάρια για να αποκτήσει τον πίνακα.

Η διάσημη ερμηνεύτρια είναι γνωστή συλλέκτης έργων τέχνης των Tamara de Lempicka, Marilyn Minter και Damien Hirst.

Μια εικόνα του έργου εμφανίστηκε σε ένα άρθρο του Paris Match το 2015, όπου απεικονίζεται η συλλογή της Μαντόνα, αν και δεν είναι σαφές εάν η ίδια είναι η τρέχουσα ιδιοκτήτρια του έργου ή αν ο πίνακας που προσδιορίστηκε στο άρθρο του 2015 είναι ο αυθεντικός που χάθηκε από το μουσείο της Αμιένης.

Εικόνα

Πάντως, εκπρόσωπος της εταιρείας Warner Music Group, που συνεργάζεται με τη Μαντόνα, δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα του ARTnews για σχολιασμό σχετικά με την ιδιοκτησία του έργου από την τραγουδίστρια.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ