Gucci: Η νέα καμπάνια για τα ταξιδιωτικά είδη της έχει πρωταγωνιστή τον Ράιαν Γκόσλινγκ

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ είναι το νέο πρόσωπο της Gucci, ακολουθώντας τα βήματα των συναδέλφων διασημοτήτων Χάρι Στάιλς, Λάνα Ντελ Ρέι και Τζάρεντ Λίτο. Ο ηθοποιός του Χόλιγουντ πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της σειράς ταξιδιωτικού εξοπλισμού της φίρμας, Gucci Valigeria.
Gucci: Η νέα καμπάνια για τα ταξιδιωτικά είδη της έχει πρωταγωνιστή τον Ράιαν Γκόσλινγκ

Η ανακοίνωση της Gucci ότι ο ηθοποιός του Χόλιγουντ, Ράιν Γκόσλινγκ, θα είναι το νέο πρόσωπο του διάσημου οίκου μόδας, μάλλον δεν εξέπληξε κανέναν. Κι αυτό όχι επειδή το γεγονός δεν είναι σημαντικό, αλλά κυρίως διότι οι περισσότεροι απορούσαν πως αυτή η συνεργασία άργησε τόσο να προκύψει.

Διαβάστε ακόμα: Το πρώην αρχηγείο της Gucci στο Λονδίνο βγαίνει στην αγορά ως έπαυλη 66,6 εκατ. δολαρίων

Αυτό το καλοκαίρι ο Γκόσλινγκ συμμετείχε σε μια παγκόσμια περιοδεία προώθησης της νέας του ταινίας «The Grey Man». Ενώ προωθούσε την ταινία που κυκλοφόρησε πρόσφατα, κατάφερε να γίνει πρωτοσέλιδο σε όλο τον κόσμο λόγω μιας άλλης παραγωγής στην οποία συμπρωταγωνιστεί.

Ο επόμενος ρόλος του Γκόσλινγκ είναι ο Κεν, το ταίρι της Barbie, της διάσημης κούκλας της Mattel, την οποία υποδύεται η Μάργκοτ Ρόμπι. Η ταινία με θέμα τη ζωή της πλαστικής διασημότητας αναμένεται να προβληθεί το 2023. Κάπως έτσι, η ντεκαπάζ έκδοση του Γκόσλινγκ, βρήκε την ευκαιρία να ταξιδέψει εκτός κινηματογραφικού σετ.

«Ένιωσα σαν να έβλεπα τον εαυτό μου. Ένιωσα να με βλέπω», είπε ο Γκόσλινγκ παίζοντας τον ρόλο του παγκοσμίου φήμης φίλου της Μπάρμπι. «Πιστεύω ότι πολλοί Κεν θα νιώσουν ότι βλέπουν τον εαυτό τους όταν δουν την ταινία».

Ο Γκόσλινγκ μπήκε κυριολεκτικά στο πετσί του ρόλου: φωτογραφήθηκε με ροζ κοστούμια, ένα παστέλ γαλαζοπράσινο σακάκι σε συνδυασμό με μεταξωτό ριγέ πουκάμισο, παντελόνι σε απόχρωση μέντας και λευκά loafers, όλα σχεδιάσμένα από την Gucci. Και κάπου εκεί ξεκίνησε το φλερτ του ηθοποιού και της ιταλικής φίρμας πολυτελείας.

Κι έτσι απλά, ο Γκόσλινγκ βρέθηκε να πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Gucci Valigeria ( επικεντρώνεται γύρω από τον ταξιδιωτικό εξοπλισμό της φίρμας), υπό τις οδηγίες του φωτογράφου Γκλεν Λάχφορντ, γνωστός για τις καμπάνιες του Calvin Klein.

Ο Gosling εμφανίζεται με διαφορετικά κομμάτια από τη συλλογή Gucci Savoy. Σε μια εικόνα σπρώχνει ένα καροτσάκι ξενοδοχείου με αποσκευές Gucci φορώντας ένα κοστούμι σε στυλ '70ς.

Σε μια άλλη φοράει ένα χαβανέζικο πουκάμισο από τη συλλογή Gucci για την Άνοιξη 2022, περιτριγυρισμένος από βαλίτσες και τσάντες με το γνωστό μονόγραμμα GG.

Αλλού, τέλος, κάθεται στην καρότσα ενός αγροτικού με ένα ριγέ κοστούμι και μια ρετρό λεπτή γραβάτα, παρόμοια με αυτά που φορούσε στις δημόσιες εμφανίσεις του το καλοκαίρι.

Το ραντεβού Gucci και Γκόσλινγκ είναι απολύτως λογικό. Ο ηθοποιός, άλλωστε, είναι εδώ και πολύ καιρό το αγαπημένο «μοντέλο» ρούχων της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Το χαρακτηριστικό του στυλ στα κοστούμια και τους συνδυασμούς ενδυμάτων στις διάφορες εμφανίσεις του –από τις παγκόσμιες πρεμιέρες μέχρι το Φεστιβάλ Καννών- δίνουν μόνιμα τροφή στις στήλες μόδας των περιοδικών διεθνώς.

Η Gucci από την άλλη, έχει εξαιρετική ικανότητα να στρατολογεί τα πιο καυτά αστέρια στο πριν από οποιοδήποτε άλλο Brand (Χάρι Στάιλς, Λάνα Ντελ Ρέι, Τζάρεντ Λίτο κ.ά.).

«Το ταξίδι για την Gucci δεν ήταν ποτέ καθαρά σωματικό. Η Gucci είναι η φίρμα που συνόδευε τους καλλιτέχνες, τους συγγραφείς, τους ηθοποιούς και τους σκηνοθέτες του Χόλιγουντ στα ταξίδια τους», ανέφερε ο Αλέσαντρο Μισέλ, «μεσσιανικός» δημιουργικός διευθυντής της Gucci.

Με αυτό το σκεπτικό, η προσθήκη του Γκόσλινγκ στο άρμα του οίκου μόδας ήταν απλά θέμα χρόνου.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ