Ralph Lauren: Γιορτάζει τα 50 χρόνια της μπλούζας πόλο με ένα πολυτελές coffee table book

Ένα από τα εμβληματικότερα σχέδια του Ralph Lauren, το θρυλικό μπλουζάκι πόλο, μόλις έγινε 50 χρόνων. Για να γιορτάσει την επέτειο ο οίκος μόδας συνεργάστηκε με την εκδοτικής εταιρεία Rizzoli, βάζοντας την ιστορία του σχεδίου που όρισε το casula στυλ σε ένα εκπληκτικό νέο βιβλίο.
Ralph Lauren: Γιορτάζει τα 50 χρόνια της μπλούζας πόλο με ένα πολυτελές coffee table book

Με γενέθλιο έτος το 1972, το μπλουζάκι πόλο είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο γνωστές δημιουργίες του Ralph Lauren. Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, αποτελεί ένα από τα πιο σταθερά στοιχεία του casual στυλ και έχει κερδίσει μια περίοπτη θέση στο πάνθεον της διεθνούς μόδας.

Διαβάστε ακόμα: Ralph Lauren - Θα πουληθεί τελικά ο αμερικανικός οίκος μόδας στον όμιλο LVMH;

Από το κλασικό κοντομάνικο στυλ μέχρι τις ιδιαίτερες εκδόσεις και συνεργασίες, το λιτό πλην λειτουργικότατο σχέδιο είναι μια από τις πιο υποδειγματικές στιγμές στη σύγχρονη ιστορία της μόδας. Ένα απλό ρούχο που αποτελεί σίγουρα ένα από τα πιο εμβληματικά κατορθώματα του διάσημου σχεδιαστή του, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως τη στιγμή της σύλληψής του, ο Ralph Lauren δεν είχε παρακολουθήσει ποτέ αγώνα πόλο.

Εμπνευσμένος αρχικά από τους παίκτες του πόλο της δεκαετίας του 1920, ο Ralph Lauren λάνσαρε αυτό το σπορ ρούχο στην πρώτη γραμμή της μόδας σε μια πλούσια ποικιλία χρωμάτων.

Το διάσημο πλέον σήμα του -ένας παίκτης πόλο πάνω από ένα άλογο- είχε χρησιμοποιηθεί στη μανσέτα του πρώτου του γυναικείου πουκάμισου δύο χρόνια πριν, αλλά έμελλε να γίνει εμβληματικό όταν μεταφέρθηκε στο στήθος αυτής της ανδρικής μπλούζας.

Επιλέγοντας τη χρήση βαμβακιού αντί του παραδοσιακού πολυεστέρα, επέτρεψε στο κομμάτι να φθείρεται και να ξεθωριάζει με τα χρόνια, προσθέτοντας μια αυθεντική αίσθηση, όπως ένα παλαιωμένο δερμάτινο έπιπλο ή ένα εκλεκτό γαλλικό κρασί.

Από τους παίκτες της βρετανικής βασιλικής ομάδας πόλο και τον πρίγκιπα Χάρι, τους προέδρους Ronald Reagan και George Bush, μέχρι μια ολόκληρη παιδική σειρά, το πουκάμισο έχει γίνει συνώνυμο της πολυτέλειας, ξεφεύγοντας από τα όρια του γηπέδου.

Εικόνα

Αν και αρχικά αποτέλεσε αμερικανικό σημείο αναφοράς, ο κόσμος σύντομα επηρεάστηκε από τη γοητεία του, και με την πάροδο των χρόνων αλλά και την υποστήριξη μιας λεγεώνας αστέρων του βρετανικού στυλ, το διάσημο μπλουζάκι κατάφερε να γίνει επίσημο ρούχο του Wimbledon από το 2006.

Σηματοδοτώντας την πεντηκοστή χρονιά της ως βασικός προμηθευτής αθλητικών ειδών και εξοπλισμού, η σχεδιάστρια εταιρεία συνεργάστηκε με το γνωστό εκδοτικό οίκο Rizzoli, για να αποτυπώσει την ιστορία της σε ένα δελεαστικό νέο coffee table book.

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)

Σε 544 σελίδες, η συναρπαστική νέα έκδοση προσφέρει στους αναγνώστες μια μοναδική εικόνα για τη στρατοσφαιρική άνοδο ενός ειδώλου της μόδας, μέσα από vintage διαφημίσεις, πρωτότυπα σχέδια, μέχρι τις ιστορίες που βοήθησαν να εδραιωθεί το αστέρι του στο στυλιστικό σύμπαν.

«Ήθελα το μπλουζάκι να γίνει μέρος της ζωής αυτού που το φορούσε. Δεν φανταζόμουν ότι έπειτα από πενήντα χρόνια θα γινόταν μια τόσο χαρακτηριστική εικόνα σε όλο τον κόσμο. Αυτό που κάνω πάντα προέρχεται από τον τρόπο που ζουν οι άνθρωποι. Είναι ειλικρινές και από καρδιάς και ελπίζω ότι αυτό αγγίζει την ποικιλομορφία των ανθρώπων που φορούν το πόλο μου και όλα τα ρούχα μου», αναφέρει ο Ralph Lauren.

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)

Το coffe table book για τα 50 χρόνια της μπλούζας πόλο του Ralph Lauren είναι διαθέσιμο στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της Ralph Lauren στην τιμή των 35 ευρώ.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ