Πτήση Νέα Υόρκη-Πεκίνο σε μία ωρίτσα με το νέο υποτροχιακό αεροπλάνο της κινεζικής Space Transportation

Με ταχύτητα 2.600 mph (4.184 χλμ περίπου), το αεροσκάφος της κινεζικής αεροδιαστημικής εταιρείας Space Transportation είναι σχεδιασμένο για υποτροχιακές πτήσεις ή ταξίδια από πόλη σε πόλη οπουδήποτε στον κόσμο. Σύμφωνα με την εταιρεία, μια πτήση από το Πεκίνο στη Νέα Υόρκη με το νέο αεροπλάνο θα διαρκούσε μόνο μία ώρα.
Πτήση Νέα Υόρκη-Πεκίνο σε μία ωρίτσα με το νέο υποτροχιακό αεροπλάνο της κινεζικής Space Transportation

Η κινεζική αεροδιαστημική εταιρεία Space Transportation ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει ένα συνδυαστικό αεροπλάνο με πυραύλους που θα χρησιμοποιηθεί για τουρισμό στο διάστημα. Το αεροσκάφος θα χρησιμοποιηθεί επίσης ως υπερηχητικό επιχειρηματικό jet που θα μπορεί να συνδέσει οποιαδήποτε δύο σημεία στη Γη.

Διαβάστε ακόμα: Νέα Υόρκη-Λονδίνο σε 3 ώρες με τα νέα υπερηχητικά αεροπλάνα της United Airlines

Μια παρουσίαση CGI στον ιστότοπο της Space Transportation δείχνει επιβάτες να επιβιβάζονται σε ένα αεροπλάνο που είναι συνδεδεμένο σε ένα τεράστιο φτερό με σχήμα ανεμόπτερου, το οποίο διαθέτει δύο ενισχυτικούς πυραύλους. Μετά την απογείωση, το αεροπλάνο αποσπάται από το φτερό και συνεχίζει την πτήση του στον υποτροχιακό χώρο, ενώ το φτερό με τους πυραύλους προσγειώνονται ξανά στην εξέδρα εκτόξευσης. Με την άφιξη στον προορισμό του, το αεροσκάφος προσεγγίζει το σημείο προσεδάφισης και προσγειώνεται κάθετα.

Εικόνα

Εκπρόσωπος της Space Transportation δήλωσε στα κινεζικά μέσα ενημέρωσης ότι το υποβοηθητικό πυραυλοκίνητο φτερό ανύψωσης του αεροσκάφους θα έχει χαμηλότερο λειτουργικό κόστος από «πύραυλους που μεταφέρουν δορυφόρους και θα είναι ταχύτερος από ένα παραδοσιακό αεροσκάφος».

Εικόνα

Η SpaceX εισήγαγε μια παρόμοια ιδέα το 2017. Mε την ονομασία «Earth to Earth», το project χρησιμοποιήθηκε στο αεροσκάφος «BFR» της εταιρείας που αρχικά είχε σχεδιαστεί για τη μεταφορά επιβατών στον Άρη. Ο πρωταρχικός σχεδιασμός του «Earth to Earth» προέβλεπε τη μεταφορά επιβατών από πόλη σε πόλη χρησιμοποιώντας πυραύλους Starship. Η εταιρεία, ωστόσο, δεν έχει δημοσιεύσει λεπτομέρειες σχετικά με το concept από τότε.

Η Virgin Galactic το περασμένο καλοκαίρι εκτόξευσε τον CEO Sir Richard Branson σε μια υποτροχιακή πτήση 11 λεπτών, παρουσιάζοντας επίσημα τη βιομηχανία του διαστημικού τουρισμού στο ευρύ κοινό. Σύμφωνα με δηλώσεις στελέχους της Virgin Galactic στο Robb Report, ο διαστημικός τουρισμός είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της εταιρείας, προέβλεψε ωστόσο μια εποχή κατά την οποία τα αεροσκάφη που διαθέτουν μόνιμα πτερύγια στην άτρακτο θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως υπερηχητικά αεροσκάφη.

Εικόνα

Πάντως στην ανακοίνωση της Space Transportation τον περασμένο Αύγουστο γίνεται λόγος για συγκέντρωση κεφαλαίων ύψους 46,3 εκατ. δολαρίων, ως χρηματοδότηση για το υπερηχητικό διαστημικό της αεροπλάνο, το οποίο ισχυρίζεται ότι θα μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα περίπου 2.600 mph (4.184 χλμ περίπου). Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι είχε πρόσφατα πραγματοποιήσει επιτυχημένες δοκιμαστικές πτήσεις σε 2 πυραύλους, με την ονομασία Tianxing 1 και Tianxing 2, αλλά δεν παρείχε πληροφορίες σχετικά με τις δοκιμές.

Η Space Transportation σχεδιάζει να πραγματοποιήσει δοκιμές εδάφους έως το 2023 προτού πραγματοποιήσει την πρώτη της δοκιμαστική πτήση το 2024 και δοκιμαστική πτήση με πλήρωμα το 2025.