Spend it: Νέα Υόρκη-Λονδίνο σε 3 ώρες με τα νέα υπερηχητικά αεροπλάνα της United Airlines

Με την αγορά 15 υπερηχητικών αεροπλάνων Overture της Boom Supersonic, η United Airlines φιλοδοξεί να μειώσει τη διάρκεια των υπερατλαντικών πτήσεων στο μισό. Επίσης υπόσχεται περιβάλλον πολυτελείας και φυσικά οικολογικό χαρακτήρα.
Spend it: Νέα Υόρκη-Λονδίνο σε 3 ώρες με τα νέα υπερηχητικά αεροπλάνα της United Airlines

Εξ ορισμού, υπερηχητικό αεροσκάφος θεωρείται εκείνο που μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή του ήχου. Στην ιστορία της αεροπορίας αρκετά τέτοια έχουν αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, αλλά μόνο δύο από αυτά προορίζονταν ως πολιτικά αεροσκάφη: το λιγότερο γνωστό Tupolev TU-144 της Σοβιετικής Ένωσης και το πιο διάσημο Concorde, βρετανικής και γαλλικής προέλευσης, το οποίο αποσύρθηκε το 2003 κλείνοντας ένα σημαντικό κεφάλαιο της εμπορικής αεροπορίας.

Διαβάστε ακόμα: Το πάρτι της ιδιωτικής αεροπορίας - Ιστορική η ζήτηση για learjet και ρεκόρ πωλήσεων το 2021

Η Boom Supersonic είναι μια αμερικανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2014 με στόχο τον επαναπροσδιορισμό των εμπορικών αεροπορικών ταξιδιών μέσω της ανάπτυξης υπερηχητικών επιβατικών αεροσκαφών. Το πρώτο της προϊόν, το Overture, έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί το 2025, να κάνει την πρώτη του πτήση το 2026 και να είναι έτοιμο για υποδοχή επιβατών έως το 2029.

Εικόνα
H United έχει ήδη δεσμευτεί για την αγορά 15 αεροπλάνων Overture, με option για άλλα 35 (Πηγή: Boom Supersonic)

Προς το παρόν, η αμερικανική αεροπορική εταιρεία United έχει ήδη δεσμευτεί για την αγορά 15 αεροπλάνων Overture. Η Boom αφήνει επίσης να εννοηθεί ότι η United ενδέχεται να αγοράσει 35 επιπλέον μονάδες στη συνέχεια, και ότι η Japan Airlines έχει επίσης παραγγείλει 20 αεροσκάφη.

Εικόνα
Το Overture διαθέτει το ίδιο λεπτό προφίλ ατράκτου με μεγάλα τριγωνικά φτερά όπως τα κλασικά ​​​υπερηχητικά αεροσκάφη πριν από αυτό (Πηγή: Boom Supersonic)

Το Overture θα έχει ένα προηγμένο, θερμικά σταθερό πλαίσιο από σύνθετο άνθρακα. Θα διαθέτει το ίδιο λεπτό προφίλ ατράκτου με μεγάλα τριγωνικά φτερά όπως τα δύο ιστορικά υπερηχητικά αεροσκάφη πριν από αυτό. Ωστόσο, σε αντίθεση με το Concorde των 120 επιβατών σε σειρές των 4 καθισμάτων, το Overture θα έχει μόνο ένα (μεγαλύτερο και μοντέρνα εξοπλισμένο) κάθισμα σε κάθε πλευρά του διαδρόμου, και θα μπορεί να μεταφέρει έως και 88 επιβάτες.

Εικόνα
Οι προδιαγραφές καμπίνας του Overture κάνουν λόγο για ένα άνετο κάθισμα σε κάθε πλευρά του διαδρόμου και μεγάλα παράθυρα (Πηγή: Boom Supersonic)  

Οι πρώτες εικόνες δείχνουν επίσης πολύ μεγάλα παράθυρα, πιθανώς τετραπλάσια από αυτά στο Concorde, επομένως η θέα από το υψόμετρο των 60.000 ποδιών θα πρέπει να είναι φανταστική. Το πιο σημαντικό ωστόσο είναι πως η Boom αναπτύσσει τα Overture ως «πράσινη πρόταση» από την αρχή. Οι κινητήρες Rolls-Royce της θα λειτουργούν με 100% βιώσιμα καύσιμα και θα παράγουν λιγότερο θόρυβο από την προηγούμενη γενιά υπερηχητικών αεροσκαφών.

Εικόνα
Οι 88 συνολικά επιβάτες του Overture θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν όχι μόνο γρήγορη αλλά και πολυτελή πτήση (Πηγή: Boom Supersonic)

Καθώς η εμπειρία της πτήσης σε ένα αναπαυτικό κάθισμα του Overture αναμένεται να αργήσει ως βίωμα, ας απολαύσουμε προς το παρόν ένα σύντομο video από τον εξίσου αναπαυτικό καναπέ μας.