Zegna: Η πρώτη ιταλική εταιρεία μόδας που μπαίνει στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης

Tη Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου, η Zegna έκανε την είσοδό της στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Ο πολυτελής οίκος ανδρικών ενδυμάτων έγινε η πρώτη ιταλική εταιρεία μόδας που εισήχθη στο μεγαλύτερο χρηματιστήριο στον πλανήτη.
Zegna: Η πρώτη ιταλική εταιρεία μόδας που μπαίνει στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης

Οι μετοχές της Zegna στη Wall Street άρχισαν να διαπραγματεύονται με τον δείκτη ZGN στα 10,30 δολάρια πριν φτάσουν στο υψηλό των 11,32 δολαρίων και κλείσουν στα 10,74 δολάρια -ένα άλμα 4,2 % από την αρχική τιμή της μετοχής.

Διαβάστε ακόμα: Ο Κιλιάν Εμπαπέ της Παρί Σεν Ζερμέν είναι ο νέος πρεσβευτής του Dior

Ήταν μια βαρυσήμαντη μέρα για τον οίκο μόδας με έδρα το Μιλάνο, καθώς είδε την αξία του να
αποτιμάται σε περίπου 3,1 δισ. δολάρια, καθώς εισήχθη στο χρηματιστήριο μέσω ενός SPAC που δημιουργήθηκε από την Investindustrial και του οποίου ηγείται ο Sergio Ermotti. Η δημόσια εγγραφή βοήθησε τη Zegna να συγκεντρώσει 761 εκατ. δολάρια. Σύμφωνα με το Business of Fashion, η φίρμα αποκάλυψε ότι θα χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια για να «"μπετονάρει” το αποτύπωμά της και να επεκταθεί πέρα ​​από τα βασικό της προϊόν, τα κοστούμια».

Η οικογένεια Zegna θα αναλάβει τη διαχείριση της οικογενειακής επιχείρησης, κατέχοντας το 66% των μετοχών της. Ο Gildo Zegna ηγείται του οίκου ως διευθύνων σύμβουλός της και ο Alessandro Sartori συνεχίζει να είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής. «Σήμερα σηματοδοτείται ένα μνημειώδες ορόσημο για τη Zegna και είναι η αρχή ενός συναρπαστικού και κομβικού νέου κεφαλαίου στην 111 χρόνων κληρονομιά μας», δήλωσε ο Gildo Zegna. «Αυτό που ξεκίνησε από έναν αργαλειό που κατασκεύασε ο παππούς μου έχει γίνει πλέον ένας δημόσιος, σύγχρονος, πολυτελής όμιλος με μια μοναδική πλατφόρμα παραγωγής, εξελιγμένες ψηφιακές λειτουργίες, παγκόσμια κλίμακα και απήχηση».

A post shared by ZEGNA (@zegnaofficial)

Νωρίτερα φέτος, η φίρμα αποφάσισε να αφαιρέσει το «Ermenegildo» από την επωνυμία της και να συνεχίσει απλά ως «Zegna». Ο όμιλος έχει επίσης κατοχυρώσει δύο υπο-εμπορικά σήματα: το Z Zegna, τη σειρά αθλητικών ενδυμάτων της, και το XXX, την ετικέτα υψηλής ραπτικής του οίκου. Η Zegna δίνει τώρα μεγαλύτερη έμφαση στις προσφορές αναψυχής και εντείνει τις εργασίες ψηφιοποίησης, σε μια προσπάθεια να καλύψει τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και τον τρόπο που ντύνονται οι άντρες σήμερα.

Επιπλέον, το λογότυπο Zegna αποκτά επίσης μια νέα μοντέρνα γραμματοσειρά και η σύνδεση της μάρκας με το Road 232 στη Βόρεια Ιταλία όπου ιδρύθηκε αντικατοπτρίζεται στο νέο σήμα με τη διπλή λωρίδα. Η δημόσια εγγραφή φαίνεται ότι είναι η αρχή μια νέας εποχής για τον διάσημο οίκο. «Η σημερινή ανακοίνωση ξεκλειδώνει τις πόρτες για ένα λαμπρότερο μέλλον – ενώ εμείς συνεχίζουμε να ακολουθούμε το δικό μας μονοπάτι», ανακοίνωσε η Zegna.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ