Μεγάλα μεγέθη, μεγάλα κέρδη στα γυναικεία εσώρουχα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μεγάλα μεγέθη, μεγάλα κέρδη στα γυναικεία εσώρουχα

Ρωτήστε οποιαδήποτε γυναίκα. Το να ψωνίζεις σουτιέν είναι επίπονο, κάποιες φορές κυριολεκτικά. Και αν πρόκειται για γυναίκα με καμπύλες; Καληνύχτα και καλή τύχη!

Αλλά υπάρχει νέα ελπίδα στον ορίζοντα των μεγάλων μεγεθών, με brands όπως του Calvin Klein και καταστήματα όπως το ιντερνετικό Brayola να προτείνουν περισσότερα σουτιέν από 40DD και πάνω. Είναι μέρος της στρατηγικής όλο και περισσότερων κατασκευαστών ρούχων να προσελκύσουν πιο εύσωμες γυναίκες στις ΗΠΑ, όπου το μέσο μέγεθος φορέματος είναι μεταξύ 16 και 18 – για να συγκρίνετε, η Μελάνια Τραμπ φοράει 6 και η Όπρα Γουίνφρι 12, σύμφωνα με ιντερνετικούς «ειδικούς» που τα ψάχνουν κάτι τέτοια.

Το μόνο που προκαλεί έκπληξη είναι το γεγονός ότι άργησαν τόσο πολύ. Τα γυναικεία ρούχα σε μεγάλα μεγέθη είναι μια βιομηχανία 21 δισ. δολαρίων που μεγαλώνει με έναν ρυθμό που η NPD Group πέρυσι εκτίμησε στο 6% - περίπου τριπλάσιος από τον αντίστοιχο για τα ρούχα όλων των μεγεθών. Και ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα αυτής της βιομηχανίας είναι τα εσώρουχα.

Αρκεί μια ματιά στα στατιστικά: Περίπου το ένα τρίτο των ενήλικων Αμερικανών θεωρούνται υπέρβαροι, και παίρνουν περισσότερο βάρος και ολοένα και μικρότερες ηλικίες. Ωστόσο πολλές εταιρίες άργησαν να το εκμεταλλευτούν, ακόμη και όταν plus-size μοντέλα όπως η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρουν στα εξώφυλλα περιοδικών και ηθοποιοί όπως οι Μελίσσα ΜακΚάρθι και Ρέμπελ Γουίλσον κυκλοφορούν δικές τους σειρές ρούχων.

Η fashion blogger Τσάστιτι Γκάρνερ Βάλενταϊν, που φοράει μέγεθος 22, ακόμη πασχίζει να βρει ελκυστικά εσώρουχα. «Σε κάνουν να νιώθεις ότι δεν ανήκεις πουθενά, ότι δεν έχεις θέση», λέει η 36χρονη, που το 2014 κατάφερε με μια επιθετική καμπάνια στα social media να πείσει τα καταστήματα Target να προσθέσουν περισσότερα μεγάλα μεγέθη στις συλλογές τους. Τα σουτιέν ειδικά, αποτελούν μήλο της έριδος: «Μιλάμε για κάτι που φοράς καθημερινά».

Περισσότερα και πιο σέξι

Μέχρι πρόσφατα τα σουτιέν για εύσωμες γυναίκες έμοιαζαν με κάτι που θα φόραγε η προγιαγιά μας. Ακόμη και σήμερα είναι πιο ακριβά από τα αντίστοιχα για λεπτότερες γυναίκες, ενώ πολλές φορές δεν είναι διαθέσιμα για δοκιμή στο κατάστημα. Αλλά η γκάμα τους πλέον διευρύνεται συνεχώς: περισσότερα σε έντονο ροζ και τιρκουάζ χρώμα, περισσότερα με σέξι δαντέλα, περισσότερα στράπλες.

«Οι πελάτες τα ζητούσαν, αλλά εμείς δεν τα διαθέταμε», δηλώνει η Σέριλ Άμπελ-Χότζες, πρόεδρος του τμήματος εσωρούχων της PVH, ιδιοκτήτριας της Calvin Klein. Τώρα τα plus-size σουτιέν είναι από τις πιο ευπώλητες κατηγορίες τους, με υψηλό περιθώριο κέρδους που ξεπερνάει το 15%.

Εταιρείες όπως οι Hanesbrands, η J.C. Penney και η Ascena Retail Group επεκτείνουν τις συλλογές τους σε μεγαλύτερα μεγέθη. Τον περασμένο Μάρτιο η PVH εξαγόρασε τον online προμηθευτή εσωρούχων True & Co. – τα μεγάλα μεγέθη αντιστοιχούν στο 56% των πωλήσεών του – και σχεδιάζει να μεγαλώσει τα μεγέθη στα brands Warner's και Olga. Η Άμπελ-Χότζες θεωρεί ότι σύντομα τα μεγάλα μεγέθη θα αντιστοιχούν στο 25% των πωλήσεων σουτιέν, από το 10% που είναι σήμερα.

Σύμφωνα με έρευνα της Hanesbrands, το 35% των γυναικών φορούν μεγάλα μεγέθη από τα 25 τους χρόνια, και το 44% από τα 33 τους. Γι αυτό και λανσάρει νέα σειρά προϊόντων με όνομα Maidenform Curvy και με στόχο τις νεαρότερες Αμερικανίδες. «Υπάρχει μεγάλο κενό στην αγορά» επισημαίνει η αντιπρόεδρος της εταιρείας Μαρία Τέζα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider