Το cd έχει πεθάνει εδώ και χρόνια, το βινύλιο είναι για τους ρομαντικούς, τα digital downloads πέρυσι κατάφεραν να πέσουν κάτω από τα CD και τα βινύλια όσον αφορά τα έσοδα που φέρνουν στη μουσική βιομηχανία. Όλα πλέον έχουν να κάνουν με το streaming, που πλέον θεωρείται ο σωτήρας και το μέλλον της μουσικής. Το 2017 5,7 δισ. δολάρια προήλθαν από το streaming, 1,5 δισ. από CD/βινύλια/κασέτες (ναι, υπάρχουν ακόμα), 1,3 δισ. από digital downloads.
Οι 10 υπηρεσίες που ακολουθούν είναι εκείνες που έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν τους περισσότερους χρήστες που θέλουν να ακούσουν την αγαπημένη τους μουσική.

YouTube – 1,5 δισ. χρήστες
Το YouTube παραμένει μακράν η πιο δημοφιλής επιλογή παγκοσμίως για το streaming μουσικής. Η εταιρεία που ανήκει στη Google ισχυρίζεται ότι πάνω από 1,5 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν το site κάθε μήνα, και οι περισσότεροι θα κάνουν τουλάχιστον 1 κλικ σε μία μουσική επιλογή. Κάποιοι θα ισχυριστούν ότι το YouTube είναι πλατφόρμα για βίντεο και δεν θα πρέπει να θεωρείται υπηρεσία music streaming, και τεχνικά έχουν δίκιο. Όμως εκατοντάδες εκατομμύρια κόσμου το χρησιμοποιούν για να βλέπουν τα βιντεοκλίπ των τραγουδιών τους ή απλά να τα ακούνε, και οι θεάσεις των επίσημων βιντεοκλίπ μετράνε στα τσαρτς, επομένως έχει θέση σε αυτή τη λίστα.

NetEase – 400 εκατ. χρήστες
Η κινεζική πλατφόρμα ανακοίνωσε στα τέλη του 2017 ότι έφτασε τους 400.000 χρήστες και σύντομα αναμένεται να φτάσει το μισό δισεκατομμύριο. Στη βάση δεδομένων της διαθέτει πάνω από 10 εκατ. τραγούδια και το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιεί για τις μουσικές προτάσεις στους χρήστες της θεωρείται από τα πιο προηγμένα και πετυχημένα.

SoundCloud – 175 εκατ. χρήστες
Η εταιρεία με έδρα το Βερολίνο έχει 175 εκατ. καταγεγραμμένους χρήστες, αλλά πολλά εκατομμύρια ακόμη τη χρησιμοποιούν χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει εγγραφή. Πάντως ελάχιστοι από τα 175 εκατ. έχουν πληρώσει για την premium υπηρεσία SoundCloud Go. 

Spotify – 170 εκατ. χρήστες
Η πιο γνωστή από τις υπηρεσίες music streaming, άλλαξε το παιχνίδι όταν άρχισε να ανεβάζει τους συνδρομητές της, που τώρα έχουν φτάσει τα 170 εκατ., με τους μισούς να πληρώνουν συνδρομή για premium πρόσβαση. Ο αριθμός είναι πολύ υψηλός, αλλά οι ιδιοκτήτες της θα ήθελαν αρκετούς περισσότερους.

iHeartRadio – 100 εκατ. χρήστες
Μια μεγάλη δύναμη του παραδοσιακού ραδιοφώνου στις ΗΠΑ τα καταφέρνει εξαιρετικά και με τη streaming εφαρμογή της. Αν και η εταιρεία δεν δίνει στοιχεία για τους μηνιαίους χρήστες, πέρυσι επιβεβαίωσε ότι είχε ξεπεράσει τις 100 εκατ. εγγραφές. Δεν γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς ακούν μουσική τακτικά στην εφαρμογή, αλλά ο αριθμός παραμένει εντυπωσιακός.

Pandora – 74 εκατ. χρήστες
Αν και ήταν από τις πρώτες εταιρείες που έγιναν ονόματα στο χώρο του streaming, τα τελευταία χρόνια εμφανίζει πτώση. Οι 74 εκατ. χρήστες που ανακοίνωσε στα τέλη του 2017 είναι οι μισοί από εκείνους του Spotify. Αυτό βέβαια οφείλεται και στο γεγονός ότι για νομικούς λόγους, από την 1η Αυγούστου του 2017 και μετά η υπηρεσία δεν είναι πια διαθέσιμη εκτός ΗΠΑ.

Gaana – 50 εκατ. χρήστες
Η ινδική υπηρεσία music streaming, που ανήκει στον επίσης ινδικό όμιλο media Times Internet, δεν είναι γνωστή έξω από τα σύνορα της χώρας, αλλά η Ινδία είναι τεράστια και πολύς κόσμος επιθυμεί να πληρώσει για να ακούει την αγαπημένη του μουσική. Τον Νοέμβριο του 2017 έφτασε τους 50 εκατ. χρήστες, αριθμός που πολλές παρόμοιες υπηρεσίες δεν θα πιάσουν ποτέ.

Apple Music – 50 εκατ. χρήστες
Η υπηρεσία της Apple μπορεί να μην έχει φτάσει ακόμη τους ανταγωνιστές της σε αριθμό χρηστών – αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα 50 εκατ.– αλλά μεγαλώνει συνεχώς και είναι... Apple. Το ότι δεν διαθέτει δωρεάν δοκιμή την εμποδίζει να φτάσει τους χρήστες του Spotify, αλλά όσον αφορά τους συνδρομητές που πληρώνουν, ο στόχος δεν είναι μακριά. 

Anghami – 33 εκατ. χρήστες
Η υπηρεσία καλύπτει το κενό που έχουν αφήσει οι άλλες εταιρείες στη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή. Εδώ και χρόνια συγκεντρώνει χρήστες μέσω έξυπνου μάρκετινγκ και συνεργασιών με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, και πλέον έχει φτάσει τα 33 εκατ.

Deezer – 14 εκατ. χρήστες
Η γαλλική υπηρεσία streaming έχει 14 εκατ. χρήστες, από τους οποίους τα 9 εκατ. πληρώνουν συνδρομή, γεγονός που κατατάσσει την Deezer ανάμεσα στις πιο επιτυχημένες εταιρείες του χώρου.