Την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην  αγορά του λιανεμπορίου, μέσα στην επόμενη τριετία θέτει ως στόχο ο Brand President της αλυσίδας σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου. 

Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου στόχος της αλυσίδας είναι η επαναφορά στις παραδοσιακές αρχές της αλυσίδας η οποία βασίστηκε πάνω στο σλόγκαν…«και του πουλιού το γάλα». 

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της αλυσίδας,  θέλουμε να είμαστε η καλύτερη  εταιρεία για ν ψωνίζει  κάποιος, να είμαστε η καλύτερη εταιρεία  με το  εργασιακό περιβάλλον και ο καλύτερος  γείτονας  προσφέροντας  στην κοινωνία».

 «Το 2019 προσβλέπουμε ότι η αγορά στο σύνολό της θα ανέβει γύρω στο 1,5 με 2%. Θεωρούμε ότι και εμείς θα πάρουμε το μερίδιό μας σε αυτή την αγορά. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μπορέσουμε να ξαναγίνουμε ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην ελληνική αγορά όσον αφορά στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση, την καινοτομία και την ποικιλία. Έχουμε μάθει να είμαστε νικητές και έχουμε στόχο να μπορέσουμε να ανακτήσουμε την ηγεσία μας σε επίπεδο τζίρου».

Φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στα φρέσκα προϊόντα, στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στο λανσάρισμα νέας σειράς έτοιμων γευμάτων καθώς και στην ενδυνάμωση της παρουσίας της στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στο δεύτερο  εξάμηνο του έτους η εταιρεία  θα λανσάρει την κάρτα   πιστότητας και απευθύνεται προσωπικά  στον πελάτη αναγνωρίζοντας   τις αξίες τους και  τις ανάγκες τους.  

Παράλληλα όπως ανέφερε ο κ. Σταύρου η  ΑΒ Βασιλόπουλος θα θέσει και φέτος  σε εφαρμογή  πρόγραμμα  στήριξης των τιμών και των προσφορών  επενδύοντας  το ποσό των 200 εκατ. ευρώ.  

Εκτιμά  ότι η αγορά  του λιανεμπορίου  θα εισέλθει σε γύρο  ανακατατάξεων  οι οποίοι  θα  είναι εστιασμένες  στις μικρές  και  μεσαίες  αλυσίδες. Το οργανωμένο  λιανεμπόριο  αριθμεί σήμερα 48 επιχειρήσεις  εκ των  οποίων  μόνο οι 9  παρουσιάζον τζίρο άνω των 100 εκατ. ευρώ  και σημαντικός αριθμός  παρουσιάζει  κύκλο  εργασιών  στην περιοχή των 20 εκατ.  ευρώ.

Ο  επικεφαλής  της ΑΒ  Βασιλόπουλος δηλώνει ανοικτός  σε  εξαγορές  και ειδικότερα  αν προκύψει κάτι που έχει  ενδιαφέρον αλλά  θα εστιάσει  στην οργανική  ανάπτυξη  του Ομίλου  με νέα  καταστήματα  που δημιουργηθούν μέσα στο 2019 και ο συνολικός αριθμός θα κυμαίνεται  περί τα 50. Το ύψος των επενδύσεων  θα ανέλθει σε 60  εκατ. ευρώ  και μεγάλο  μέρος  θα κατευθυνθεί στην ανακαίνιση  καταστημάτων.   

Τέλος ο κ. Σταύρου αναφέρθηκε στους 14.000 εργαζόμενους της εταιρείας και έκανε λόγο για ένα έντονο πρόγραμμα υποστήριξής τους. Τόνισε δε ότι «η εταιρεία ουδέποτε υιοθέτησε τον υποκατώτατο μισθό, ούτε τον κατώτατο μισθό. Πάντα και μέσα στα χρόνια της κρίσης κρατήσαμε τους μισθούς. Δεν μειώσαμε ούτε ένα λεπτό το εισόδημα των εργαζομένων μας μέσα στην κρίση. Η εταιρεία υλοποιεί 18 εκατ. ευρώ επενδύσεις τον χρόνο σε παροχές στο προσωπικό. Ούτε οι παροχές μειώθηκαν στα χρόνια της κρίσης και αυτό δείχνει πόσο πιστεύουμε στους συνεργάτες μας».