Ολοκληρώνεται και δεν ανανενώνεται το «πιλοτικό» πρόγραμμα της Nike, μέσα από το οποίο προωθούνταν οι πωλήσεις των προϊόντων της από την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών της Amazon.

Συγκεκριμένα, με μία ανακοίνωση της Nike, την Τρίτη, η εταιρεία ανακοίνωσε πως τα προϊόντα της δεν θα πωλούνται πλέον μέσω της Amazon, καθώς επικεντρώνεται στις απευθείας πωλήσεις. Μία είδηση, που σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα του nasdaq.com, λειτούργησε θετικά για τις μετοχές της Foot Locker, οι οποίες κατέγραψαν άνοδο 2%.

Η απόφαση αυτή της Nike έρχεται καθώς η συνεργασία με την Amazon, η οποία μετρά σχεδόν ένα χρόνο, δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μέχρι στιγμής, η ανακοίνωση δεν φαίνεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στη μετοχή της Amazon ή να αντανακλά θετικά στη μετοχή της Nike, καθώς οι μετοχές και των δύο εταιρειών φαίνονται να παραμένουν ανεπηρέαστες.