Το νέο Peugeot 308 TCR είναι μια εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται και προορίζεται για την κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.

Το νέο Peugeot 308 TCR τοποθετείται πάνω από τα Peugeot 208 Racing Cup και Peugeot 308 Racing Cup, τα οποία παραμένουν στην ενεργό δράση. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η αεροδυναμική της σπορ έκδοσης του Peugeot 308 είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του TCR και των αγώνων της παγκόσμιας διοργάνωσης που διεξάγεται στην Γερμανία (VLN), στην Ισπανία (CER), στο Βέλγιο (BGDC), στην Ιταλία (CITE) και σε άλλα 24ωρα πρωταθλήματα.

Οι παραγγελίες για το Peugeot 308 TCR έχουν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου 2018 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Απρίλιο στην (προ φόρων) τιμή των €109.000 με εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος (περίπου στα 4,50€ ανά χιλιόμετρο). Το Peugeot 308 TCR θα πραγματοποιήσει την πρώτη του παρουσίαση στο κοινό, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου).

Ο 1.6 THP κινητήρας αποτελεί πρότυπο στην κατηγορία του και μετά από πολλές αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το σύστημα υπερτροφοδότησης,  αποδίδει 350 ίππους ισχύος και 420 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ., έχοντας την δυναμική για να καλύψει χωρίς πρόβλημα 5.000 χιλιόμετρα, σχεδόν τα διπλάσια από όσα απαιτεί μία σεζόν στο Πρωτάθλημα WTCR.

Το Peugeot 308 TCR εφοδιάζεται με ένα ειδικής σχεδίασης 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο. Χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ειδική ρύθμιση της ανάρτησης, με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω, το 308 TCR έχει ένα ασυναγώνιστο πλεονέκτημα στις στροφές παρουσιάζοντας πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις (στο ύψος του αμαξώματος, στα μετατρόχια, στην γωνία κάμπερ κ.α.) γίνονται εύκολα και γρήγορα για προσαρμογή σε κάθε πίστα και σε κάθε στιλ οδήγησης . Το σύστημα πέδησης αποτελείται αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά διάστασης Ø 378x34 χλστ. με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους πίσω διάστασης Ø 270x12 χλστ. με 2-πιστονες δαγκάνες.

Το αμάξωμα του νέου Peugeot 308 TCR ξεχωρίζει από την βέλτιστη αεροδυναμική του και την αθλητική του σιλουέτα που εξελίχθηκε με χρήση λογισμικών CFD. Το μπροστινό μέρος επιτρέπει την ιδανική ροή του αέρα από την γρίλια και τον εναλλάκτη θερμότητας, ενώ το πίσω μέρος διασφαλίζει το μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Πίσω ξεχωρίζει ένας μεγάλος διαχύτης για την ομαλοποίηση της ροής του αέρα και το σύνολο συμπληρώνουν οι ειδικοί τροχοί 18’’ με ελαστικά διάστασης 27-65/18.