Την προπληρωμένη πρόσβαση σε επιλεγμένη λίστα διαδικτυακών εφαρμογών με το λεγόμενο Vodafone Pass, εγκαινίασε μέσα στη βδομάδα η Vodafone φιλοδοξώντας να αλλάξει τα δεδομένα. Με τo «vodafone pass», οι συνδρομητές μπορούν να χρησιμοποιούν μόνο τις επιλεγμένες υπηρεσίες/εφαρμογές χωρίς να καταναλώνουν τα διαθέσιμα MB του βασικού προγράμματός τους ή άλλων ενεργοποιημένων πακέτων Internet.
Η νέα αυτή πρόταση ονομάζεται Vodafone Pass και διακρίνεται σε τρεις κατηγορίες: το Social Pass, το Chat Pass και το Video Pass. Καταβάλλοντας κανείς €9 (η Vodafone μάλιστα έως 31/8 έχει μειώσει το κόστος αυτό στο μισό), μπορεί να χρησιμοποιεί συγκεκριμένα apps που καταναλώνουν data χωρίς να υποστεί έξτρα χρεώσεις.
Στο Social Pass προσφέρεται με αυτόν τον τρόπο η χρήση των Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, LinkedIn, Tumblr και Pinterest.
Στο Chat Pass προσφέρεται με τον ίδιο τρόπο η χρήση των Facebook Messenger, Viber, WhatsApp, Vodafone Call+ και Message+ (τόσο για ανταλλαγή μηνυμάτων όσο και για φωνητικές κλήσεις ή βιντεοκλήσεις).
Με το Video Pass, δε, αποκτά κανείς πρόσβαση στις πλέον δημοφιλείς υπηρεσίες streaming, από το YouTube και την Netflix, μέχρι το Vimeo και το DailyMotion.
Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα απαιτεί να έχει ο χρήστης ήδη ενεργή σύνδεση με το Internet κι αφετέρου να τηρείται η «πολιτική ορθής χρήσης» σύμφωνα με την οποία τίθεται ένα όριο στα GB δεδομένων που μπορεί να καταναλώσει κανείς σε ημερήσια ή μηνιαία βάση και σε περίπτωση που ο χρήστης υπερβεί αυτό το όριο οι ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων του μειώνονται, είτε υπόκειται σε extra χρεώσεις (μετά από ενημέρωση εκ μέρους του παρόχου).
«Από σήμερα, οι συνδρομητές συμβολαίου, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής, ιδιώτες ή επαγγελματίες, μπορούν να επιλέξουν, ανάμεσα στα πακέτα Vodafone Pass για social media, video & chatting, αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις δικές τους ανάγκες και να απολαμβάνουν ξέγνοιαστα τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές, όπως Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp, Viber κ.ά., χωρίς να μετράνε GB.», ανακοίνωσε η Vodafone.
Ο Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Αχιλλέας Κανάρης, δήλωσε: «Ένα από τα βασικά θέματα που απασχολεί τους συνδρομητές είναι η χρήση των δεδομένων από το κινητό τους. Αυτό που θέλουν είναι να μπορούν να επικοινωνούν και να χρησιμοποιούν τις αγαπημένες τους εφαρμογές στο internet, όπου και αν βρίσκονται, ακόμα και αν δεν έχουν πρόσβαση σε wifi, χωρίς να το σκέφτονται. Σε αυτή την ανάγκη, η Vodafone απαντά με ένα καινοτόμο προϊόν που αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά, το Vodafone Pass, και δίνει τη δυνατότητα στον καθένα ξεχωριστά να απολαμβάνει τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές, ξέγνοιαστα».
Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας έχει ομαδοποιήσει επιλεγμένες εφαρμογές για κοινωνική δικτύωση, εφαρμογές για επικοινωνία και εφαρμογές για βίντεο και παρέχει με ξεχωριστή, αλλά ισόποση χρέωση 2GB ή 5 GB μόνο για τις προεπιλεγμένες εφαρμογές.
Κάθε συνδρομητής μπορεί να ενεργοποιεί πολλαπλά Vodafone Pass, μέσω της εφαρμογής My Vodafone, του My Account στην ιστοσελίδα vodafone.gr ή καλώντας στο 13830. Περισσότερες πληροφορίες για το Vodafone Pass στο vodafone.gr/pass