Η Imperial Brands Hellas, επενδύοντας σταθερά στην καινοτομία και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και παραμένοντας προσηλωμένη στο όραμά της για ένα πιο βιώσιμο, καινοτόμο και υγιές μέλλον, ανακοινώνει με υπερηφάνεια το λανσάρισμα του νέου Pulze 3.0, της πιο προηγμένης συσκευής θέρμανσης ράβδων νικοτίνης που έχει αναπτύξει ο Όμιλος.
Όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή του στο insider.gr ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Νικηφορίδης, το 2025 θα είναι χρονιά επενδύσεων και εξέλιξης για την Imperial Brands Hellas, η οποία, με παρουσία μεγαλύτερη των σαράντα ετών στη χώρα μας, εργάζεται πάντοτε για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων, με επενδύσεις σε τομείς όπως η ψηφιακή τεχνολογία και η εκπαίδευση των συνεργατών της. Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Νικηφορίδη, το μέλλον ανήκει δικαιωματικά στα προϊόντα νέας γενιάς, στα οποία η εταιρεία επενδύει στρατηγικά, καθώς επιβεβαιώνεται περίτρανα πλέον η ξεκάθαρη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε εναλλακτικές επιλογές, οι οποίες προσφέρουν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία σε σχέση με το συμβατικό τσιγάρο.

Μιλώντας στο insider.gr και η People & Culture Manager South East Europe Cluster, Ρεβέκκα Καραπαναγιωτίδου, χαρακτηρίζει τους ανθρώπους της Imperial Brands Hellas ως τον «πιο σημαντικό παράγοντα επιτυχίας της», ενώ σύμφωνα με τον Head of Consumer Marketing South East Europe Cluster, Κοσμά Βελιώτη η καινοτομία δεν σταματά στο προϊόν, αλλά επεκτείνεται και στην εμπειρία, τη φροντίδα και την υποστήριξη που προσφέρει η Imperial Brands Hellas σε κάθε βήμα της σχέσης της με τον καταναλωτή.
Ακολουθεί το πλήρες περιεχόμενο της συνέντευξης στο insider.gr:

-Κύριε Νικηφορίδη είστε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος μιας από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα μας με ηγετική θέση στην κατηγορία των ηλεκτρονικών τσιγάρων και δυναμική παρουσία στα θερμαινόμενα τσιγάρα. Μπορείτε να μας περιγράψετε πως βλέπετε το μέλλον για τα προϊόντα νέας γενιάς;
Το μέλλον των προϊόντων νέας γενιάς είναι αναμφισβήτητα δυναμικό και πολλά υποσχόμενο. Στην Imperial Brands Hellas βλέπουμε μια ξεκάθαρη στροφή του κοινού σε εναλλακτικές επιλογές, οι οποίες προσφέρουν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία σε σχέση με το συμβατικό τσιγάρο.
Ως εκ τούτου επενδύουμε στρατηγικά σε αυτήν την κατηγορία με στόχο να προσφέρουμε καινοτόμα, ποιοτικά και επιστημονικά τεκμηριωμένα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου. Η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και πιστεύουμε ότι οι επόμενες γενιές προϊόντων θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τη θέση μας στην ελληνική αγορά, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τον σκοπό μας για ένα πιο βιώσιμο, καινοτόμο και υγιές μέλλον.
Οι πολύ πρόσφατες διακρίσεις της εταιρείας μας στα Βραβεία Superbrands 2024, στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών CS Awards αλλά και στο θεσμό Προϊόν της Χρονιάς 2025 αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τη στρατηγική που ακολουθούμε.
-Πέρυσι ανακοινώσατε συνολικές πωλήσεις ύψους άνω των 76 εκατ. ευρώ εξαιρουμένου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, ενώ ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των φόρων. Ποια είναι η εικόνα για τα φετινά οικονομικά σας μεγέθη; Πού θα κινηθεί ο κύκλος εργασιών; Θα είναι αυξημένος σε σχέση με πέρυσι;
Αυτήν την περίοδο αναρτήθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας μας για την οικονομική χρήση 1/10/2023 – 30/9/2024, βάσει των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων. Η χρονιά αυτή σηματοδοτεί μία ακόμη περίοδο δυναμικής ανάπτυξης, καταγράφοντας αύξηση 14% στον Kαθαρό Kύκλο Eργασιών και 20% αύξηση στα Κέρδη προ Φόρων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.
Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τους στόχους που πετυχαίνουμε και τη γεωμετρική πρόοδο που σημειώνουμε. Είναι από τις φορές που ορισμένα νούμερα και ποσοστά αποδεικνύουν στην πράξη την εξέλιξη μιας εταιρείας και ενθαρρύνουν σημαντικά για να προχωράμε με την ίδια δυναμική. Η Imperial Brands Hellas είναι μία ισχυρή επιχείρηση με ρίζες σε όλον τον πλανήτη και ξεχωριστά brands, που υπηρετεί τις αξίες της και εξελίσσεται συνεχώς αντιλαμβανόμενη τη μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς.
-Σε τι ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας αντιστοιχούν οι πωλήσεις των προϊόντων νέας γενιάς; Μπορείτε να μας δώσετε μια εικόνα για την κερδοφορία της εταιρείας; Από πού θα προέλθει;
Κεντρικός πυλώνας της επιτυχούς και ανοδικής μας πορείας αποτελεί η κατηγορία των προϊόντων νέας γενιάς, η οποία παρουσιάζει εντυπωσιακή δυναμική. Κατά την τελευταία οικονομική χρήση, τα προϊόντα αυτά που αφορούν τα ηλεκτρονικά και θερμαινόμενα τσιγάρα συμμετείχαν στον καθαρό κύκλο εργασιών με ποσοστό 43%, έναντι 34% κατά την προηγούμενη οικονομική χρήση.
Η αποδοχή του κοινού προς τα καινοτόμα προϊόντα μας όπως το επαναφορτιζόμενο blu, τα μιας χρήσης blubar και blubox καθώς και το Pulze με τις ράβδους iD αλλά και iSenzia με φύλλα τσαγιού είναι καθοριστικής σημασίας για εμάς. Ταυτόχρονα όμως και η κατηγορία των καπνικών προϊόντων διατήρησε τη δυναμική της με τα brands της Davidoff αλλά και τα προϊόντα Rizla να ενισχύουν καθοριστικά τη θέση της εταιρείας μας στην ελληνική αγορά.
Επομένως, η κερδοφορία της Imperial Brands Hellas παραμένει ισχυρή και σταθερά αυξανόμενη, παρά τις προκλήσεις της αγοράς. Μπορώ να αναφέρω πως εξίσου σημαντικοί μοχλοί αυτής της επίδοσης πέραν της διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου μας με προϊόντα νέας γενιάς, είναι η ενίσχυση του δικτύου διανομής και η συνεπής εμπορική στρατηγική μας.
Στη μεγαλύτερη των σαράντα ετών παρουσία μας στην Ελλάδα, εργαζόμαστε σκληρά, δεν επαναπαυόμαστε και εστιάζουμε πάντοτε σε μακροπρόθεσμη οπτική και με έμφαση στη βιωσιμότητα.
-Σχεδιάζετε νέες επενδύσεις για το 2025; Εξετάζετε το ενδεχόμενο κυκλοφορίας νέων προϊόντων;
Οι επενδύσεις στην καινοτομία και η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών αποτελεί μία θεμελιώδη αρχή μας και απαιτεί μία συνεχή και δυναμική διαδικασία. Μπορώ με σιγουριά και περηφάνια να σας πω πως και το 2025 θα είναι χρονιά επενδύσεων και εξέλιξης για την Imperial Brands Hellas. Σχεδιάζουμε νέα προϊόντα, είμαστε ήδη μία ανάσα πριν την κυκλοφορία ορισμένων που θα λανσαριστούν πολύ σύντομα και δουλεύουμε πάντοτε για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων με επενδύσεις σε τομείς όπως η ψηφιακή τεχνολογία και η εκπαίδευση των συνεργατών μας.
Μόνο έτσι εξάλλου, μπορούμε να παραμένουμε προσηλωμένοι στο όραμά μας: Σηματοδοτούμε το Αύριο μίας Ισχυρής Επιχείρησης, Χαράζοντας τον Δρόμο για ένα Υγιές Μέλλον!

-Κυρία Καραπαναγιωτίδου, η εταιρεία πρόσφατα έλαβε την πιστοποίηση Great Place to Work. Τι σηματοδοτεί αυτό για την Imperial Brands Hellas; Πώς θα περιγράφατε το εργασιακό περιβάλλον στην εταιρεία; Ποιες αρχές το διέπουν;
Η πιστοποίηση Great Place to Work αποτελεί για εμάς μια ιδιαίτερα σημαντική και πολύ ξεχωριστή διάκριση διότι δεν αποτελεί έναν εξωτερικό δείκτη, αλλά αντικατοπτρίζει την άποψη των ίδιων των Ανθρώπων μας. Με 92% ποσοστό εμπιστοσύνης οι εργαζόμενοι της Imperial Brands Hellas αναγνωρίζουν τη στρατηγική της εταιρείας και την διαρκή δέσμευσή μας να προσφέρουμε κάτι καλύτερο στους ίδιους, τους συνεργάτες μας, τους καταναλωτές και την κοινωνία.
Για την Imperial Brands Hellas, η πιστοποίηση αυτή σημαίνει ότι επενδύουμε καθημερινά σε ένα ασφαλές περιβάλλον που βασίζεται στη διαρκή ανάπτυξη των Ανθρώπων μας, τη συμπερίληψη και την ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας.
Συνεργαζόμαστε με κοινό σκοπό, επενδύουμε στη συστηματική επικοινωνία, ακούμε και αξιοποιούμε τις σκέψεις, τους προβληματισμούς και τις προτάσεις των Ανθρώπων μας, ενώ υποστηρίζουμε την απόκτηση γνώσεων και την καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων μέσα από εκπαίδευση, εργαλεία και εμπλουτισμούς ρόλων.
Πιστεύουμε βαθιά ότι οι Άνθρωποί μας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας επιτυχίας και η δέσμευσή μας είναι να συνεχίσουμε να δημιουργούμε ένα περιβάλλον όπου μπορούν να εξελιχθούν επαγγελματικά και να αισθάνονται υπερήφανοι για τη συμβολή τους.

-Κύριε Βελιώτη, πρόσφατα αποσπάσατε τριπλή βράβευση στον Θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς 2025». Η βράβευση ήρθε για δεύτερη συνεχή χρονιά και σε συνέχεια της περσινής διπλής διάκρισης της εταιρείας. Τι σηματοδοτούν αυτές οι διακρίσεις για την Imperial Brands Hellas; Τι προοπτικές γεννούν για την επόμενη ημέρα της εταιρείας;
Η φετινή τριπλή μας διάκριση στον Θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς 2025» — και μάλιστα για δεύτερη συνεχή χρονιά — αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της συνεχούς εξέλιξης και της στρατηγικής συνέπειας της Imperial Brands Hellas. Το γεγονός ότι πρόκειται για βραβεία που προκύπτουν από την αξιολόγηση των ίδιων των καταναλωτών, μας τιμά ιδιαίτερα και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη αφοσίωση.
Οι διακρίσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε καινοτόμες, ποιοτικές και ουσιαστικές επιλογές στους ενήλικους καπνιστές, τόσο στην κατηγορία των Ηλεκτρονικών Τσιγάρων με το blu, όσο και στα Θερμαινόμενα Προϊόντα Καπνού με το σύστημα Pulze. Κάθε νέα βράβευση μάς φέρνει πιο κοντά στο όραμά μας: να διαμορφώσουμε ένα πιο υπεύθυνο μέλλον, χτίζοντας έναν ισχυρό οργανισμό με θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και τον καταναλωτή.
Η επόμενη μέρα για την Imperial Brands Hellas είναι ήδη σε εξέλιξη. Το στρατηγικό μας πλάνο βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή, με επενδύσεις στην καινοτομία, την ποιότητα, την εμπειρία του καταναλωτή και την υποστήριξη των brands μας. Αναπτύσσουμε συνεχώς νέες, πλούσιες γευστικές εμπειρίες, διασφαλίζουμε τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και υπευθυνότητας, και επενδύουμε σε δυνατές μάρκες που προσφέρουν προστιθέμενη αξία πέρα από το προϊόν.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει και στις ομάδες blu Care και Pulze Care, που πρόσφατα βραβεύτηκαν με τρεις διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, μεταξύ των οποίων και το βραβείο Customer Service Team of the Year. Για εμάς, η καινοτομία δεν σταματά στο προϊόν — επεκτείνεται και στην εμπειρία, τη φροντίδα και την υποστήριξη που προσφέρουμε σε κάθε βήμα της σχέσης μας με τον καταναλωτή.
-Μπορείτε να μας περιγράψετε ποια προϊόντα βραβεύτηκαν και τι τελικά είναι αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν;
Οι τρεις διακρίσεις στον Θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς 2025» επιβράβευσαν προϊόντα που ενσωματώνουν πραγματική καινοτομία, λειτουργικότητα και υπευθυνότητα. Τα στοιχεία αυτά αναγνωρίστηκαν από τους ίδιους τους καταναλωτές στην έρευνα του Θεσμού.
Το blubar 1.000 είναι προϊόν ατμίσματος μίας χρήσης, η Νο.1 Μάρκα στην Ελλάδα και βραβεύτηκε για την ισορροπία απόδοσης, ποιότητας και ευκολίας. Φέρει προηγμένες τεχνολογίες όπως έως και 1.000 εισπνοές, αποσπώμενη ανακυκλώσιμη μπαταρία, νέας μορφής στόμιο με ορατότητα στο υγρό καθώς και μηχανισμό κλειδώματος. Το blubox διακρίθηκε ως μια πιο μικρή και διακριτική συσκευή και συνδυάζει τα βασικά πλεονεκτήματα του blubar 1.000 σε compact σχεδιασμό, προσφέροντας έως 800 εισπνοές. Και τα δύο προϊόντα έχουν ξεχωρίσει όχι μόνο για τις τεχνολογικές τους καινοτομίες αλλά και για το πρόγραμμα επιβράβευσης επιστροφής συσκευών μιας χρήσης το οποίο είναι το μεγαλύτερο μάλιστα του είδους του στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία κυκλικής οικονομίας για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι.
Η τρίτη διάκριση αφορά την πρωτοποριακή σειρά προϊόντων θερμαινόμενης νικοτίνης χωρίς καπνό iSENZIA Nicotine Tea Sticks, κατασκευασμένα από φύλλα Oolong και Πράσινου Τσαγιού. Οι ράβδοι προσφέρουν μια ισορροπημένη εμπειρία νικοτίνης, ενώ διαθέτουν και τεχνολογία κάψουλας στο φίλτρο που ενισχύσει τη γεύση με ένα απλό κλικ. Κυκλοφορούν οι φρουτώδεις γεύσεις όπως Watermelon, Berry, Menthol και η νέα Peach. Συμπληρωματικά, το σύστημα θέρμανσης Pulze δίνει τη δυνατότητα στους ενήλικους χρήστες να απολαύσουν και μια πλούσια γκάμα από γευστικές ράβδους καπνού, για εκείνους που αναζητούν εμπειρία πιο κοντά στο παραδοσιακό χαρμάνι.
Όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά αλλά και σε επιλεγμένα σημεία λιανικής για όσους ενήλικες καταναλωτές επιθυμούν να γνωρίσουν τις εναλλακτικές επιλογές νέας γενιάς.