Η Sitel Group® μετασχηματίζεται σε Foundever™

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Sitel Group® μετασχηματίζεται σε Foundever™
Η νέα ταυτότητα της πολυεθνικής εταιρείας δυναμώνει και ενισχύει την κυριαρχία της στη Διαχείριση Πελατών για κορυφαίες εταιρίες στον κόσμο με το ανθρώπινο δυναμικό να αγγίζει τους 170.000 εργαζομένους

Η νέα ταυτότητα της πολυεθνικής εταιρείας δυναμώνει και ενισχύει την κυριαρχία της στη Διαχείριση Πελατών για κορυφαίες εταιρίες στον κόσμο με το ανθρώπινο δυναμικό να αγγίζει τους 170.000 εργαζομένους.

Η Sitel Group®, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές στην παροχή υπηρεσιών και λύσεων στη Διαχείριση Πελατών (CX), ανακοινώνει τον επίσημο μετασχηματισμό της σε Foundever™. Από την εξαγορά της Sykes Enterprises, Inc. (SYKES) το 2021, ο όμιλος έχει σταθεροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους τρεις κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατών στον κόσμο. Η μετονομασία του σε Foundever αντανακλά τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία, τον δυναμισμό και στην καλύτερη Διαχείριση Πελατών.

«Ο κλάδος της Διαχείρισης Πελατών έχει αλλάξει δραστικά από τότε που ιδρύσαμε αυτήν την εταιρεία πριν από 30 χρόνια», δήλωσε ο Laurent Uberti, Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Foundever. «Οτιδήποτε κάποτε γινόταν χειροκίνητα και σε τοπικό επίπεδο, πλέον γίνεται ψηφιακά σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, η Διαχείριση Πελατών παραμένει πιστή στις αλληλεπιδράσεις και σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους. Για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, συνεχώς επιδιώκουμε την καινοτομία και προσπαθούμε να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές της εποχής, διατηρώντας παράλληλα ένα ισχυρό ανθρωποκεντρικό στοιχείο στις λύσεις και στις συμβουλές μας. Είμαι περήφανος που μπορώ να πω ότι από μια μικρή startup έχουμε εξελιχθεί σε μια παγκόσμια εταιρεία που παρέχει πάνω από 9 εκατομμύρια υπηρεσίες και πληροφορίες κάθε μέρα, βοηθώντας τους πελάτες μας να έχουν μια ομαλή μετάβαση στο ψηφιακό περιβάλλον. Η Foundever, είναι μια ευκαιρία να μας φέρει πίσω στις επιχειρηματικές μας ρίζες και να απλοποιήσει τη Διαχείριση Πελατών για εταιρείες που υποστηρίζουμε».

Ο συνδυασμός παγκόσμιας ισχύος με ένα ευέλικτο και βραβευμένο επιχειρηματικό υπόβαθρο, επιτρέπει στη Foundever να έχει τη δυνατότητα και την ψηφιακή τεχνογνωσία να υποστηρίξει κορυφαίες εταιρείες του κόσμου, καθώς αναπτύσσει και καλύτερες στρατηγικές Διαχείρισης Πελατών. Με διαθέσιμες υπηρεσίες σε περισσότερες από 60 γλώσσες και παραρτήματα σε 45 χώρες, η παγκόσμια εμβέλεια και τα έσοδα της Foundever αντανακλούν τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Το προσωπικό της, το οποίο αποτελείται από 170.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο, δίνει στην εταιρεία τη δυνατότητα να εξυπηρετεί πάνω από 750 πελάτες παγκοσμίως, από Αμερική μέχρι Ασία-Ειρηνικό, Αφρική και Ευρώπη.

«Αυτό το νέο κεφάλαιο που ανοίγει με τη Foundever, μας δίνει την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τις εταιρικές αξίες που μας χαρακτηρίζουν εδώ και δεκαετίες», δήλωσε ο Olivier Camino, Παγκόσμιος Γενικός Διευθυντής Επιχειρήσεων και Συνιδρυτής της Foundever. «Η ζήτηση των καταναλωτών διαρκώς αλλάζει και οι εταιρείες πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους πιο γρήγορα. Από όταν ιδρύσαμε αυτήν την εταιρεία, προσπαθούμε συνεχώς να εξελισσόμαστε και να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής, βρίσκοντας μια ισορροπία μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας. Γνωρίζουμε ότι η εμπειρία των εργαζομένων συνάδει με την εμπειρία του πελάτη, για αυτό και δεσμευόμαστε να διατηρούμε ένα ευρύ, διαφοροποιημένο και συμπεριεκτικό εργασιακό περιβάλλον που βοηθά την οικογένειά της Foundever όχι μόνο να πετύχει τους στόχους της, αλλά και να τους ξεπεράσει».

Ο όμιλος διατηρεί τις ίδιες αρχές και την τεχνογνωσία βάσει των οποίων θεμελιώθηκε, διατηρώντας το ίδιο επίπεδο περιέργειας και πάθους. Η λέξη «Found» αντιπροσωπεύει το συνεχή αγώνα και τη περιέργειά των ανθρώπων της εταιρείας για καινοτόμες λύσεις και συμβουλές, ενώ το «ever» σηματοδοτεί την ευελιξία και την επιθυμία για συνεχή προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών.

Η νέα και ανανεωμένη ταυτότητα του ομίλου συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας λύσεις και συμβουλές Διαχείρισης Πελατών, για τις οποίες είναι γνωστοί ο Όμιλος Sitel και η SYKES. Η εταιρεία εξελίσσεται διαρκώς για να μπορέσει να ενσωματώσει νέες λύσεις και καινοτόμες τεχνολογίες, αναλύσεις και εξατομικευμένες λύσεις στους πελάτες της. Η ομάδα της Foundever δεσμεύεται να εξετάζει, να σχεδιάζει και να ενσωματώνει λύσεις και πρακτικές που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψιν τη κουλτούρα, τις αξίες και τα λειτουργικά μοντέλα του σε ανθρώπινο επίπεδο για την αντιμετώπιση μοναδικών επιχειρηματικών προκλήσεων.

Με βασικές αξίες τη δημιουργικότητα, την αφοσίωση και την επικοινωνία, η Foundever προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, όπως εξυπηρέτηση πελατών, βελτιστοποίηση επιχειρήσεων, πωλήσεις και διατήρηση πελατών, καθώς και στρατηγική, σχεδιασμό, πολυκαναλική Διαχείριση Πελατών, ενορχήστρωση ροής εργασιών, αυτοεξυπηρέτηση και bots, analytics και AI, social media, Web3, εκπαίδευση και ανάπτυξη. Η Foundever επιταχύνει τη Διαχείριση Πελατών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό συνδυάζοντας βαθιά τεχνογνωσία και ανάλυση δεδομένων. Η εταιρεία δίνει, επίσης, προτεραιότητα σε υπηρεσίες όπως πωλήσεις και διατήρηση πελατών, τεχνική υποστήριξη, υποστήριξη back-office, συλλογές, εμπιστοσύνη και ασφάλεια προς τους πελάτες της.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τον ολοκαίνουργιο ιστότοπο της εταιρείας στη διεύθυνση www.foundever.com.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider