Άνοιγμα νέων καταστημάτων και επέκταση στο delivery από τον Όμιλο Καστελόριζο

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Άνοιγμα νέων καταστημάτων και επέκταση στο delivery από τον Όμιλο Καστελόριζο
Την ίδια στιγμή ο όμιλος, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας του με πλατφόρμες online delivery.

Την ανησυχία του για την πορεία της κίνησης στην εστίασης τους χειμερινούς μήνες, εξέφρασε ο πρόεδρος του Ομίλου Καστελόριζο, Αντώνης Σταύρου, σημειώνοντας ότι η πανδημία έπληξε βαρύτατα τον κλάδο της εστίασης. Μιλώντας σήμερα σε δημοσιογράφους, στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου καταστήματος του ομίλου στην Κηφισιά, σημείωσε ότι παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς εστίασης και της πίεσης στις πωλήσεις, ο όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό του πρόγραμμα. Στο πλαίσιο αυτό ολοκλήρωσε το 14ο κατάστημα με την επωνυμία «Don Mοskion», συνολικής επένδυσης σχεδόν 300.000 ευρώ, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει την λειτουργία του στην Κηφισιά το 15ο κατάστημα του Ομίλου με την επωνυμία «K.Grill».

Την ίδια στιγμή ο όμιλος, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας του με πλατφόρμες online delivery (efood, Wolt κ.ά) για τη διανομή κατ' οίκον φαγητού. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, ιδιαίτερα κατά την περίοδο που η εστίαση ήταν κλειστή λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον πανδημία, η συνεργασία με πλατφόρμες online delivery για διανομή από συγκεκριμένα καταστήματα του ομίλου έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του 2020 που ανήλθαν στα 6,7 εκατ. ευρώ, σαφώς χαμηλότερες από 11,7 εκατ. ευρώ το 2019. Ωστόσο, πολύ καλύτερη είναι η εικόνα το 2021 όπου στο εννεάμηνο (ουσιαστικά επτάμηνο) καταγράφεται αύξηση πωλήσεων οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 6 εκατ. ευρώ με ναυαρχίδα το εστιατόριο «Καστελόριζο». Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Σταύρου στα κέρδη τα οποία μειώθηκαν κατά 80% και από 1 εκατ. ευρώ το 2019 ανήλθαν σε περίπου 200.000 ευρώ το 2020.

Ο κ. Σταύρου αναγνώρισε πως μετά την άρση του lockdown, η εικόνα στην εστίαση είναι πολύ καλύτερη, ενώ βοήθησε και ο τουρισμός προς αυτή τη κατεύθυνση. Ωστόσο τα νέα μέτρα που ισχύουν από το περασμένο Σάββατο, δημιούργησαν νέα αναστάτωση με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα της αλυσίδας, από την αρχή της εβδομάδας, να είναι μειωμένη πάνω από 30%.

Παράλληλα, προβληματισμό στη διοίκηση προκαλεί η αύξηση των τιμών πρώτων υλών και ενέργειας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, ο όμιλος δεν είχε προχωρήσει σε αυξήσεις τιμοκαταλόγου από το 2009 ενώ απορρόφησε τις αυξήσεις του ΦΠΑ. Με τα νέα δεδομένα και ειδικότερα τις ανατιμήσεις κατά περίπου 30% των τιμών των κατασκευαστικών πρώτων υλών, η αύξηση κατά 10% στις τελικές τιμές του τιμοκαταλόγου ήταν επιβεβλημένη, σύμφωνα με τον κ. Σταύρου.

Ως προς τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα, ο πρόεδρος του ομίλου ανέφερε ότι ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά του Catering και να εξέλθει από τον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών. Σημειώνεται ότι ο κ. Σταύρου, ήταν εκ των ιδρυτών της ΣΕΛΟΝΤΑ, διαθέτει παρουσία στις ιχθυοκαλλιέργειες με δύο μονάδες (Κρήτη και Σούνιο) και παραγωγή περί τους 500 τόνους ετησίως.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider