Τουρισμός: Πώς θα κάνετε την επιχείρησή σας θελκτική και ασφαλή φέτος

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τουρισμός: Πώς θα κάνετε την επιχείρησή σας θελκτική και ασφαλή φέτος
Η τουριστική περίοδος έχει ξεκινήσει (επιτέλους!) για τα καλά, μετά από ένα διάστημα σχεδόν έξι μηνών, κατά το οποίο οι περιορισμοί της πανδημίας έκαναν πολύ δύσκολο - αν όχι ανέφικτο - τον τουρισμό στη χώρα μας.

Η τουριστική περίοδος έχει ξεκινήσει (επιτέλους!) για τα καλά, μετά από ένα διάστημα σχεδόν έξι μηνών, κατά το οποίο οι περιορισμοί της πανδημίας έκαναν πολύ δύσκολο - αν όχι ανέφικτο - τον τουρισμό στη χώρα μας.

Με διάθεση αισιοδοξίας, όσοι σχετίζονται με τον κλάδο αναζητούν τους τρόπους ώστε να προσφέρουν στους πελάτες τους όμορφες διακοπές, πάνω απ’ όλα με ασφάλεια, έστω και κάτω από τη συγκυρία την οποία διανύουμε, η οποία επιβάλλει προσοχή σε κάθε επαφή ή δραστηριότητα.

Ας δούμε, όμως, το πώς μία τουριστική επιχείρηση μπορεί να έχει μία επιτυχημένη σεζόν, το φετινό ξεχωριστό καλοκαίρι, και ποιοι είναι οι τρόποι ώστε να τραβήξει το ενδιαφέρον των επισκεπτών της και να τους εξασφαλίσει τις - Covid-free φυσικά - διακοπές των ονείρων τους, με όλες τις ανέσεις και την εξυπηρέτηση που τους αξίζει.

Σεβασμός στα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα

Όσοι δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού, διαθέτοντας είτε κάποιο κατάλυμα, είτε κάποιο κατάστημα εστίασης, είτε κάποια επιχείρηση ενοικίασης οχημάτων/σκαφών ή οποιονδήποτε άλλο σχετικό χώρο, σίγουρα πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα, έχοντας υπόψη τους τα καινούρια δεδομένα που έχουν προκύψει. Το περσινό καλοκαίρι ήταν σίγουρα δύσκολο, αλλά η φετινή σεζόν απαιτεί διαφορετικούς χειρισμούς. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να δείξετε στους πιθανούς πελάτες σας ότι μπορούν να απολαύσουν τις διακοπές τους ξέγνοιαστα, χάρη και στις δικές σας προσπάθειες.

Απόλυτη προτεραιότητα είναι, φυσικά, αυτή την περίοδο, η υγειονομική θωράκιση κάθε χώρου με βάση τα πρωτόκολλα που έχουν θεσπιστεί. Απαραίτητη είναι και η εκπαίδευση του προσωπικού όσον αφορά την τήρηση των νέων πρωτοκόλλων, ενδεχομένως μέσω κάποιων σεμιναρίων ή σχετικών οδηγιών. Για τη μεγαλύτερη ασφάλεια στο χώρο και την προστασία των επισκεπτών θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για τη λήψη μέτρων, όπως αντισηπτικά, χρήση plexiglass σε περιπτώσεις επικοινωνίας, τήρηση αποστάσεων ασφαλείας ή ακόμη και αξιοποίηση μεθόδων όπως η θερμομέτρηση στην είσοδο. Αν μία επιχείρηση θέλει να κάνει το κάτι παραπάνω ώστε οι επισκέπτες της να αισθάνονται άνετα ή να διευκολύνονται σε διάφορες διαδικασίες που προκύπτουν αυτή την περίοδο, θα μπορούσε ακόμη να διαθέτει δωρεάν μάσκες για την ασφάλεια των πελατών της, ή, εφόσον έχει τη δυνατότητα, ακόμη και δωρεάν self test, που κάποιες φορές είναι απαραίτητα για τις ανάγκες των μετακινήσεών τους. Θα μπορούσε, επιπλέον, να παρέχει διευκολύνσεις σε όποιον το επιθυμεί, όσον αφορά τη δυνατότητα διενέργειας rapid ή PCR test με επιπλέον κόστος, σε συνεργασία με κάποιο εργαστήριο.

Σωστή επικοινωνία

Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι η σωστή ενημέρωση. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν πληροφορίες για τον προορισμό τους πριν ταξιδέψουν, αλλά και πριν κλείσουν τη διαμονή τους, και ειδικά αυτήν την περίοδο αναζητούν πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλειά τους και με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν προκειμένου να ταξιδέψουν. Επομένως, είναι μια εξαιρετική ιδέα να συγκεντρώσετε όλες αυτές τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας ή όπου αλλού προβάλλεται η επιχείρησή σας, ώστε να δείξετε στους πιθανούς πελάτες με ποιο τρόπο μπορούν να
οργανώσουν την επίσκεψή τους πιο εύκολα, αν μπορούν να ταξιδέψουν με πιστοποιητικό εμβολιασμού/νόσησης ή σε τι είδους διαγνωστικό τεστ πρέπει να υποβληθούν πριν το ταξίδι τους ή τη διαμονή τους ή για να χρησιμοποιήσουν τους χώρους και τις υπηρεσίες σας.

Νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης

Βέβαια, είναι σημαντικό όσοι ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών να αντιληφθούν τη νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης που έχει προέλθει από τις συνθήκες και δίνει προτεραιότητα στην - όσο γίνεται - ανέπαφη επικοινωνία. Η μεγαλύτερη χρήση των ανοικτών χώρων για την εξυπηρέτηση πελατών είναι χρήσιμη σε αυτή την περίοδο, όπου αυτό είναι εφικτό. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση, έτσι η ενθάρρυνση των ηλεκτρονικών συναλλαγών (π.χ. σε μία αγορά ή μία κράτηση) μπορεί να αποτελέσει μία χρήσιμη προτροπή προς τους πελάτες, όπου υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Καλό θα είναι επίσης να επικαιροποιηθεί η σελίδα της επιχείρησης με πληροφορίες και αναλυτικές οδηγίες για την πολιτική που ακολουθείται λόγω κορωνοϊού. Χρειάζεται να διαθέτει κάποιο σχέδιο διαχείρισης ύποπτου κρούσματος, σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη, αλλά και να παρέχει, σε κάθε περίπτωση, πληροφορίες στους πελάτες της που θα μπορούσαν να τους καθησυχάσουν ως προς τις ανησυχίες τους σχετικά με τον Covid-19, όπως το ποσοστό εμβολιασμών στην περιοχή ή στατιστικά από τα κρούσματα.

Πρωτοβουλίες για τη στήριξη του κλάδου

Λόγω της υγειονομικής κρίσης που επέφερε η πανδημία, το πλάνο “επανεκκίνησης” για τον ελληνικό τουρισμό αποτελεί μια σημαντική πρόκληση και η Eurobank, ως σταθερός σύμμαχος του κλάδου, λαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των επιχειρήσεών του. Το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός στηρίζει φέτος, για 11η συνεχή χρονιά, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αποτελώντας μία ολοκληρωμένη πρόταση που προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος, παρέχοντας αποκλειστικά προνόμια, τραπεζικών και μη τραπεζικών υπηρεσιών, προς όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα και όλες τις επιχειρήσεις των νησιωτικών περιοχών και της Χαλκιδικής.

Σε αυτή την κρίσιμη χρονική συγκυρία, η Τράπεζα στηρίζει έμπρακτα τις επιχειρήσεις ώστε να λειτουργήσουν σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες, με έξυπνες λύσεις για την ανάπτυξη και λειτουργία της επιχείρησής σας, όπως ευέλικτες χρηματοδοτικές λύσεις, σύγχρονα και ασφαλή μέσα εισπράξεων, φυσικά ή ψηφιακά, καθώς και επιδότηση στη λύση Epsilon Smart της εταιρείας Epsilon Net για την ηλεκτρονική διασύνδεση στην εφαρμογή myDATA της ΑΑΔΕ. Παράλληλα, προσφέρει και υπηρεσίες digital marketing με έκπτωση έως 20% σε συνεργασία με το Vrisko.gr.

Τα καλά νέα είναι ότι ο τουρισμός είναι εδώ και φέτος και οι δύσκολες περίοδοι των lockdowns ελπίζουμε όλοι να ανήκουν μόνο στο παρελθόν. Πολλά είναι εκείνα, ωστόσο που, παρά τις αλλαγές, παραμένουν ίδια, όπως η διαχρονική ελληνική φιλοξενία και η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται από τις επιχειρήσεις στη χώρα μας. Με θετική διάθεση, τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και, φυσικά, φρέσκες ιδέες μπορείτε να κερδίσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας και να κάνετε το καλοκαίρι τους όσο όμορφο, ξεκούραστο και ανέμελο επιθυμούν εκείνοι.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider