Η ακινησία των αυτοκινήτων τις μέρες των περιοριστικών μέτρων προκάλεσε την κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις και αντικαταστάσεις μπαταριών μετά την άρση της απαγόρευσης.

«Στα συνεργεία αυτοκινήτων διπλασιάστηκαν οι επισκέψεις των κατόχων που έρχονται για να αλλάξουν μπαταρίες. Η ακινησία των δύο μηνών ουσιαστικά χάλασε τη μπαταρία και την αχρήστευσε. Ειδικά αν ήταν παλιά», αναφέρει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών Αυτοκινήτων Θεσσαλονίκης, Βασίλης Αραβίδης.

Όπως επισημαίνει ο ίδιος, το μεγάλο χρονικό διάστημα που τα αυτοκίνητα έμειναν εντελώς ακίνητα «ήταν αυτό που χάλασε τη μπαταρία. Αυτή σ' ένα αυτοκίνητο παίζει σημαντικό ρόλο και είναι ένα μέρος του αυτοκινήτου που πρέπει να βρίσκεται σε καθημερινή χρήση. Όταν δεν χρησιμοποιείται, μπορεί -αν είναι καινούργια- να χαλάσει. Θα πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα ο οδηγός να βάζει σε λειτουργία το αυτοκίνητό του για να υπάρξει ροή ηλεκτρικής ενέργειας από τα στοιχεία της μπαταρίας. Αυτό είναι και ένα από τα μυστικά μακροζωίας ενός συσσωρευτή», σημειώνει ο κ. Αραβίδης.

Αυξημένη η κίνηση στα καταστήματα πώλησης μπαταριών

Αυξημένη είναι η κίνηση και στα σημεία πώλησης μπαταριών, καθώς αρκετοί οδηγοί αγοράζουν τη μπαταρία και την τοποθετούν μόνοι τους, αν και οι σύλλογοι ηλεκτρολόγων αυτοκινήτων υπογραμμίζουν ότι κάτι τέτοιο εγκυμονεί κινδύνους για τη σωστή λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου και πως η αλλαγή της μπαταρίας θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.