Απομιμήσεις ή κακής ποιότητας αποδεικνύεται το 40% των προϊόντων που πουλήθηκαν στην Κίνα μέσω του διαδικτύου πέρυσι, όπως αναμεταδίδει το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας Σινχουά, γεγονός που σκιαγραφεί το πρόβλημα του ταχύτατα ανερχόμενου κλάδου των διαδικτυακών πωλήσεων. 

Σύμφωνα με την αναφορά, η οποία παραδόθηκε στους ανώτατους αξιωματούχους της χώρας σήμερα, λιγότερα από 59% των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω του διαδικτύου πέρσι ήταν αυθεντικά ή καλής ποιότητας, είπε το Σινχουά.

Η Κίνα προσπαθεί να αποτινάξει τη φήμη της ως χώρα κατασκευής παραποιημένων προϊόντων και απομιμήσεων, το οποίο είναι μακροχρόνιο και μεγάλο πρόβλημα για γνωστές μάρκες που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά όπως η Apple με το iPhone και η γραμμή πολυτελών προϊόντων LVMH

Η γιγαντιαία κινεζική διαδικτυακή επιχείρηση Alibaba Group Holding έχει δώσει μάχη για να μείνει εκτός της αμερικανικής «μαύρης λίστας» προϊόντων-μαϊμού μετά από ανανεωμένη πίεση φέτος από τις ΗΠΑ που αφορά σε προϊόντα τα οποία διακινεί μέσω του διαδικτύου