Σε τροχιά ραγδαίων αλλαγών εισέρχεται το διεθνές λιανεμπόριο, μετά τη σύναψη μακροπρόθεσμης στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ της γαλλικής Carrefour και της βρετανικής Tesco.

Στόχος της συμμαχίας αυτής είναι η αναβάθμιση των σχέσεών τους με παγκόσμιους προμηθευτές, η από κοινού αγορά προϊόντων ίδιας μάρκας αλλά και αγαθών που δεν προορίζονται για μεταπώληση.

Η Tesco δήλωσε ότι συγκεκριμένη εταιρική σχέση θα διέπεται από τριετές επιχειρησιακό χρονοδιάγραμμα, ενώ η συμφωνία πρόκειται να ανακοινωθεί επίσημα εντός των επόμενων δύο μηνών.

Σύμφωνα με την Tesco, η συμμαχία με τη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Carrefour, θα δώσει και στις δύο εταιρείες την ευκαιρία να βελτιώσουν την ποιότητα και την ποικιλία των διαθέσιμων προϊόντων, σε ακόμη χαμηλότερες τιμές, κάτι που πρόκειται να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά τους.

Η συγκεκριμένη συμφωνία θα έχει αποτέλεσμα για Tesco και Carrefour την ενίσχυση των σχέσεών τους με τους προμηθευτές. Όπως δήλωσε η βρετανική αλυσίδα, κάθε μια από τις δύο εταιρείες θα συνεχίσει τη μεμονωμένη συνεργασία της με τους προμηθευτές της σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.