Πόσο κόστισε το διάσημο logo της Nike

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πόσο κόστισε το διάσημο logo της Nike

Μόλις 35 δολάρια κόστισε στον ιδρυτή της Nike η σχεδίαση του λογότυπου της εταιρείας –ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα logo παγκοσμίως. Ακόμη και μετά την τιμαριθμική προσαρμογή, το κόστος δεν ξεπερνά τα 220 δολάρια, σε σημερινούς όρους.

Σαν να μην φτάνει μόνο αυτό, ο Φιλ Νάιτ δεν ενθουσιάστηκε με τις προτάσεις της σχεδιάστριας Καρολίν Ντέιβισον, σχολιάζοντας ότι «δεν τρελαίνεται» με το εμβληματικό σήμα, σύμφωνα με τα όσα ανακαλεί σήμερα η ίδια.

Η ιστορία του logo ξεκινά το 1971, όταν ο Νάιτ και ο συνιδρυτής της εταιρείας Μπιλ Μπάουερμαν παρήγγειλαν ένα νέο λογότυπο για τα αθλητικά παπούτσια που ετοιμάζονταν να βγάλουν στην αγορά. Οι οδηγίες προς τη σχεδιάστρια ήταν σαφείς: το logo έπρεπε να ξεχωρίζει από τις ανταγωνίστριες Adidas και Puma και να παραπέμπει στην ταχύτητα.

Το λογότυπο είδε το φως της δημοσιότητας έναν χρόνο αργότερα, το 1972, όταν οι επιχειρηματίες επέλεξαν και την επωνυμία «Nike» για την εταιρεία τους. Πενήντα χρόνια μετά, ο παγκόσμιος κολοσσός συνεχίζει να χρησιμοποιεί το ίδιο λογότυπο, κατακτώντας τη διεθνή αγορά αθλητικών ειδών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Σύμπραξη Οικονομικής Αστυνομίας - ΑΑΔΕ για ελέγχους σε «κόκκινους» ΑΦΜ

Στο Άγιο Όρος ο Κυριάκος - Ο Νικήτας στριμώχνει την αντιπολίτευση - Τελικά το ΠΑΣΟΚ υποψιαζόταν, ή ήξερε;

Οι οικονομικές εξελίξεις της εβδομάδας μέσα από ΚΟΥΙΖ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider