Μόλις 35 δολάρια κόστισε στον ιδρυτή της Nike η σχεδίαση του λογότυπου της εταιρείας –ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα logo παγκοσμίως. Ακόμη και μετά την τιμαριθμική προσαρμογή, το κόστος δεν ξεπερνά τα 220 δολάρια, σε σημερινούς όρους.
Σαν να μην φτάνει μόνο αυτό, ο Φιλ Νάιτ δεν ενθουσιάστηκε με τις προτάσεις της σχεδιάστριας Καρολίν Ντέιβισον, σχολιάζοντας ότι «δεν τρελαίνεται» με το εμβληματικό σήμα, σύμφωνα με τα όσα ανακαλεί σήμερα η ίδια.
Η ιστορία του logo ξεκινά το 1971, όταν ο Νάιτ και ο συνιδρυτής της εταιρείας Μπιλ Μπάουερμαν παρήγγειλαν ένα νέο λογότυπο για τα αθλητικά παπούτσια που ετοιμάζονταν να βγάλουν στην αγορά. Οι οδηγίες προς τη σχεδιάστρια ήταν σαφείς: το logo έπρεπε να ξεχωρίζει από τις ανταγωνίστριες Adidas και Puma και να παραπέμπει στην ταχύτητα.
Το λογότυπο είδε το φως της δημοσιότητας έναν χρόνο αργότερα, το 1972, όταν οι επιχειρηματίες επέλεξαν και την επωνυμία «Nike» για την εταιρεία τους. Πενήντα χρόνια μετά, ο παγκόσμιος κολοσσός συνεχίζει να χρησιμοποιεί το ίδιο λογότυπο, κατακτώντας τη διεθνή αγορά αθλητικών ειδών.