Πρόοδος στην ανακύκλωση των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πρόοδος στην ανακύκλωση των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Η ανάγκη επισκευής και ανακύκλωσης των μπαταριών υψηλής τάσης συμβάλλει σημαντικά στη βιωσιμότητα και τη διατήρηση των πόρων.

Η μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτρικούς κινητήρες αλλάζει τη δομή της παροχής υπηρεσιών στους κάτοχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ταυτόχρονα, η ανάγκη επισκευής και ανακύκλωσης των μπαταριών υψηλής τάσης συμβάλλει σημαντικά στη βιωσιμότητα και τη διατήρηση των πόρων.

Η Porsche εργάζεται πιιλοτικά προκειμένου να επιτρέψει την επαναχρησιμοποίηση των μπαταριών υψηλής τάσης. Αυτές οι μπαταρίες αποσυναρμολογούνται και μετά από αξιολόγηση τα καταλληλά τμήματα επαναχρησιμοποιούνται για την κατασκευή νέων μπαταριών.

Επίσης, έχει αναπτυχθεί ένα νέο πρόγραμμα για την τεχνική υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων Porsche. Έως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, το Taycan έχει πολύ διαφορετικές ανάγκες σέρβις και επισκευής σε σύγκριση με οχήματα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για παράδειγμα, το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο έχει ένα διάστημα σέρβις δύο ετών ή 30.000 χιλιομέτρων. Ωστόσο, καθώς εργασίες, όπως μπουζί και αλλαγές λαδιών, δεν είναι πλέον απαραίτητες, το εύρος της συντήρησης είναι πιθανό να μειωθεί κατά περίπου 30%, όπως αποκαλύπτουν οι αρχικοί δείκτες σε σχέση με το Taycan.

Επιπλέον, το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας υψηλής τάσης, δεν χρειάζεται καθόλου συντήρηση. Ωστόσο, οι εργασίες επισκευής σε ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν εκπαίδευση ειδικών και εξειδικευμένα εργαλεία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Αυτοί είναι οι μεγαλοοφειλέτες της Εφορίας και του e-ΕΦΚΑ - Δείτε τις λίστες

Εργασιακό νομοσχέδιο: Fast track προσλήψεις, ευέλικτη διευθέτηση χρόνου εργασίας - Όλες οι αλλαγές, τι ισχύει με τις άδειες

Χατζηδάκης: Νέοι πόροι 8 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία μέχρι το 2032 – Όσο «μισό Ταμείο Ανάκαμψης»

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider