Bloomberg: Τεκίλα και mezcal θα ξεπεράσουν φέτος το ουίσκι σε πωλήσεις στις ΗΠΑ

Σύμφωνα με δεδομένα που μόλις κυκλοφόρησαν από την IWSR Drinks Market Analysis, το 2022 οι πωλήσεις τεκίλα και mezcal θα ξεπεράσουν για πρώτη φορά το αμερικανικό ουίσκι. Μάλιστα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του οργανισμού τα αποστάγματα αγαύης θα επεράσουν σύντομα και τη βότκα, Νο1 ποτό σε πωλήσεις αυτή τη στιγμή.
Bloomberg: Τεκίλα και mezcal θα ξεπεράσουν φέτος το ουίσκι σε πωλήσεις στις ΗΠΑ

Την τελευταία δεκαετία περίπου, ο έρωτας των Αμερικανών με το ουίσκι ήταν παθιασμένος, καθώς το μπέρμπον εξερράγη σε δημοτικότητα. Ωστόσο, όλα δείχνουν πλέον ότι αυτή η σχέση έφτασε στο τέλος της καθώς ένα νέο φλερτ διαγράφεται ξεκάθαρα στην πρόβλεψη για τις ετήσιες πωλήσεις αλκοολούχων ποτών στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Διαβάστε ακόμα: Tequila και Mezcal - Αυτά είναι τα καλύτερα brands του πλανήτη σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποτών 2022

Σύμφωνα με την έρευνα, τα μεξικάνικα αποστάγματα αγαύης έχουν κατακτήσει τις καρδιές των βόρειων γειτόνων τους, σε σημείο που το mezcal και η τεκίλα να προηγούνται στις προτιμήσεις σε σύγκριση με τα γηγενή αποστάγματα σιτηρών της Αμερικής.

Εικόνα

Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο του Bloomberg το οποίο αναφέρεται σε δεδομένα που μόλις δημοσιοποιήθηκαν από την IWSR Drinks Market Analysis, το 2022 οι πωλήσεις τεκίλα και mezcal θα ξεπεράσουν για πρώτη φορά το αμερικανικό ουίσκι. Η IWSR προβλέπει μάλιστα ότι τα αποστάγματα αγαύης θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις έως το 2023 και τη βότκα, την πιο δημοφιλή κατηγορία αλκοολούχων ποτών, κατά σχεδόν 1 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με την ανάλυση της IWSR, οι μάρκες τεκίλας που πρωτοστάτησαν από το 2016 έως το 2021 είναι η Casamigos του George Clooney (την οποία πούλησε στη Diageo πριν από αρκετά χρόνια για σχεδόν ένα δισ. δολάρια), η πολυτελής μάρκα Clase Azul, η οποία διατίθεται σε χειροποίητες. κεραμικές καράφες, και η λιγότερο γνωστή οικονομική φίρμα Piedra Azul (διανέμεται από τη Sazerac).

Εικόνα

Οι συνολικές πωλήσεις τεκίλας αυξήθηκαν κατά 27% από το 2020 έως το 2021. Όσον αφορά το mezcal, οι κορυφαίες μάρκες ήταν οι Bozal, Ilegal (εν μέρει ιδιοκτησία της Bacardi) και Pierde Almas (που ανήκει στη Diageo).

Αν και εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μικρότερο μερίδιο στις πωλήσεις αλκοολούχων ποτών αγαύης, το mezcal παρουσίασε μεγαλύτερη αύξηση από την τεκίλα, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 53% από το 2020 έως το 2021. Συνδυασμένα, οι πωλήσεις αυτών των δύο κατηγοριών αλκοολούχων ποτών αγαύης αναμένεται να αυξηθούν κατά 81% μέχρι το 2026.

Εικόνα

Τα στοιχεία επιβεβαιώνονται και σε σύγκριση και με τα δεδομένα του Distilled Spirits Council. Σύμφωνα με τον οργανισμό, η συμβολή της τεκίλας και του mezcal στη συνολική αύξηση των εσόδων από αποσταγμένα οινοπνευματώδη ποτά το 2022, ξεπερνά εκείνη όλων των τύπων ουίσκι, άλλων οινοπνευματωδών και RTD.

Μετά από όλα αυτά, είναι σίγουρο ότι διασημότητες όπως οι Dwayne «The Rock» Johnson, Kendall Jenner, Bryan Cranston, Lebron James, Justin Timberlake, Michael Jordan και όσοι επένδυσαν στα αποστάγματα αγαύης δημιουργώντας δικές τους ετικέτες, χαμογελούν αυτή τη στιγμή.