Viral μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες κατάφερε να γίνει η νέα καμπάνια της Marketing Greece «Oh.My.Greece |Unlock the feeling» σημειώνοντας περισσότερα από 600.000 οργανικά video views και πάνω από 8.500 shares.

«Οι μεγάλες επιτυχίες είναι αποτέλεσμα των πολλών και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους εσάς που μας υποστηρίζετε. Είναι βέβαιο ότι όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα CEO της Marketing Greece. 

Να υπενθυμίσουμε τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν τη νέα ταινία μικρού μήκους για την τουριστική προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, που δημιούργησε η Marketing Greece, η εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στην υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής είναι η αμεσότητα, η οικειότητα και η ελευθερία. 

Το φετινό βίντεο, με τίτλο «Oh My Greece! Unlock the Feeling» είναι πλημμυρισμένο από εικόνες της καλοκαιρινής Ελλάδας και τους πρωταγωνιστές να προτρέπουν τους ταξιδιώτες να βιώσουν την εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα.