Η Melissa προτείνει μακαρόνι αντί για... καλαμάκι

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Melissa προτείνει μακαρόνι αντί για... καλαμάκι
Όλοι θυμόμαστε τη θρυλική ατάκα «Είμαι μακαρονάς, τι να κάνουμε;».

«Άσε το καλαμάκι και πάρε το μακαρόνι» θα μπορούσε να είναι το μοτο της καμπάνιας της εταιρείας τροφίμων Melissa, η οποία συνήθιζε να πρωτοτυπεί με τις ευφάνταστες διαφημίσεις της. Όλοι θυμόμαστε τη θρυλική ατάκα «Είμαι μακαρονάς, τι να κάνουμε;» και οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει την επιχείρηση με το ελληνικό στοιχείο.

melissa22

Αυτή τη φορά η εταιρεία, στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας, δείχνει να ακολουθεί το ρεύμα της εποχής και να συνδυάζει τις καλές πρακτικές με το marketing.

Έτσι, αντί για το πλαστικό καλαμάκι το οποίο χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι για να πιούμε τον καφέ, το γάλα ή τον χυμό μας προτείνει να χρησιμοποιούμε ένα μακαρόνι No2.

Η ιδέα βασίζεται στην πολιτική μείωσης της χρήσης πλαστικών και προωθεί τη χρήση μακαρονιών από τα συγκεκριμένα πακέτα για κρύα κυρίως ροφήματα.

Η επιχείρηση επικαλείται μελέτη της «Seas At Risk», η οποία καταδεικνύει τις βλαβερές επιπτώσεις που προκύπτουν από το πλαστικό καλαμάκι. Όπως αναφέρει, κάθε χρόνο καταναλώνονται περισσότερα από 900.000.000 πλαστικά καλαμάκια. Πολλά από αυτά καταλήγουν στις ελληνικές θάλασσες και παραλίες.

«Κάθε φορά που παίρνεις ένα πακέτο Μακαρόνια Melissa Νο2 χρησιμοποίησε μερικά από αυτά σαν εναλλακτική σου», αντιτάσσει η ελληνική επιχείρηση τροφίμων και καλεί τους Έλληνες καταναλωτές να συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος με έναν ομολογουμένως πρωτότυπο τρόπο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider