Αυγά Βλαχάκη: Στα φθηνά αυγά έχει μεταφερθεί η ζήτηση - Οριακή αύξηση στις πωλήσεις

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυγά Βλαχάκη: Στα φθηνά αυγά έχει μεταφερθεί η ζήτηση - Οριακή αύξηση στις πωλήσεις
Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία αλλά και το σύνολο σχεδόν των επιχειρήσεων του κλάδου είναι το  φαινόμενο των ελληνοποιήσεων, δηλαδή αυγά που εισάγονται από άλλες χώρες και βαφτίζονται «ελληνικά».

Οριακή αύξηση των πωλήσεων και των κερδών αλλά και νέες επενδύσεις πραγματοποίησε μέσα στο 2017 η εταιρεία Αυγά Βλαχάκης, η οποία δραστηριοποιείται σε μία αγορά που επικρατεί το φαινόμενο των ελληνοποιήσεων.

Ειδικότερα η εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 1,5 εκατ. ευρώ που αφορά την κατασκευή ενός μεγάλου θαλάμου και ενός νέου αναθρεπτηρίου.

Η Βλαχάκης έχει επενδύσει αρκετά κεφάλαια σε βιολογικές εκτροφές, όπως είναι τα αυγά ελευθέρας βοσκής και τα αυγά αχυρώνα αν και τελευταία όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες η ζήτηση του κόσμου έχει μεταφερθεί στα φθηνά αυγά.

Η επιχείρηση ιδρύθηκε το 1960 και εδρεύει στην Αθήνα. Διαθέτει ορνιθοτροφεία και άλλες εγκαταστάσεις στο Ύπατο Θηβών και στα Καλύβια Αττικής, σε κτήματα που καλύπτουν περισσότερα από 300 στρέμματα. Στη μονάδα που βρίσκεται στα Καλύβια Αττικής παράγονται μόνο αβγά βιολογικής γεωργίας. Τα τελευταία χρόνια η επιχείρηση δημιούργησε, επίσης, μονάδα-βιολογικό κτήμα 30 στρεμμάτων στο Μικρολίβαδο Φθιώτιδας.

Τα ιδιόκτητα και συνεργαζόμενα κτήματα καλύπτουν περισσότερα από 400 στρέμματα και αριθμούν περί τις 300.000 κότες.

Εκτός από τη λειτουργία των πτηνοτροφείων και τη διάθεση αβγών βιολογικών, ελεύθερης βοσκής και αχυρώνα, η Βλαχάκης Ορνιθοτροφεία διαθέτει ζώντα πουλερικά και βιολογικό λίπασμα.

Το 2017 ο τζίρος της Αυγά Βλαχάκη ανήλθε στα 10,7 εκατ ευρώ έναντι 10,2 εκατ ευρώ το 2017, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στις 838 χιλιάδες ευρώ έναντι 465 χιλιάδες ευρώ το 2016.
Η εταιρεία εμφανίζει υψηλές εμπορικές απαιτήσεις οι οποίες ανέρχονται στα 4,2 εκατ. ευρώ.

Να σημειωθεί ότι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία αλλά και το σύνολο σχεδόν των επιχειρήσεων του κλάδου είναι το φαινόμενο των ελληνοποιήσεων, δηλαδή αυγά που εισάγονται από άλλες χώρες και βαφτίζονται «ελληνικά». Ήδη η Ενωση Αυγοπαραγωγών προωθεί τη δημιουργία ενός ειδικού σήματος, το οποίο θα απονέμεται στους παραγωγούς, που πληρούν συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια. Το σήμα, εκτός των άλλων, θα πιστοποιεί ότι το προϊόν είναι ελληνικής παραγωγής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider