Τα καθαρά κέρδη  της Νestle αυξήθηκαν κατά 18,3% σε 5,9 δισ. ελβετικά φράγκα το πρώτο εξάμηνο του έτους ξεπερνώντας την αρχική εκτίμηση, ωστόσο η εταιρεία κατέγραψε βραδύτερη ανάπτυξη στις περισσότερες βασικές αγορές της στο β΄ τρίμηνο, λόγω του κορονοϊού.

Σύμφωνα με το Reuters, οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων, είχαν καλύτερες αποδόσεις στις πωλήσεις τους κατά τη διάρκεια του lockdown, καθώς οι καταναλωτές προχώρησαν στην αγορά ειδών πρώτης ανάγκης παραμένοντας στο σπίτι τους.

Η αύξηση των οργανικών πωλήσεων, μειώθηκε στο 1,3% τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο, από 4,3% το πρώτο τρίμηνο, ανέφερε σε ανακοίνωση η εταιρεία παραγωγής σοκολάτας KitKat.

Οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 41,15 δισ. φράγκα.

Tέλος, η ελβετική εταιρεία για το σύνολο της χρήσης δήλωσε πως αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων μεταξύ 2%-3%, χαμηλώνοντας τις αρχικές προσδοκίες.