Οι κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες εμπνέουν τους καταναλωτές

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Οι κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες εμπνέουν τους καταναλωτές

Πηγή έμπνευσης για τους σύγχρονους καταναλωτές αποτελούν οι επιχειρήσεις οι οποίες προχωρούν σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σύμφωνα με έρευνα της Dora Nikols, διευθύντριας της Social Mission.

Όπως υποστηρίζει οι μοντέρνοι καταναλωτές «περνούν από κόσκινο» τις επιχειρήσεις προκειμένου να βεβαιωθούν ότι αυτές είναι κοινωνικά υπεύθυνες. Αυτό αναγκάζει τις επιχειρήσεις να αναθεωρήσουν ποιες αρχές θα ακολουθήσουν προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

H κα Nikols, ειδική σε θέματα εταιρικής ευθύνης σημειώνει ότι «οι καταναλωτές πλέον αναζητούν να βρουν ένα νόημα στη ζωή τους, αναζητούν το αυθεντικό, ψάχνουν για έναν σκοπό».

Αυτή η μεταστροφή από την ψηφιακή επανάσταση στην «επανάσταση για έναν σκοπό» είναι αποτέλεσμα της παραπληροφόρησης στην οποία είχαν εκτεθεί οι καταναλωτές μέχρι τώρα.

«Υπάρχει τόσο μεγάλος όγκος πληροφοριών που ο κόσμος έχει αρχίσει να τα περνάει όλα από φίλτρο και επιλέγουν να υποστηρίξουν μάρκες οι οποίες σημαίνουν κάτι για αυτούς», σημειώνει.

Παράλληλα, προσθέτει ότι η ψηφιακή επανάσταση έχει επιφέρει αρκετή διαφάνεια. Όταν οι καταναλωτές βλέπουν κάτι που δεν τους αρέσει, το κάνουν θέμα, συζητούν και από άποψη δημοσίων σχέσεων αυτό βλάπτει αρκετά μια μάρκα.

Πλέον οι καταναλωτές αναζητούν εταιρικούς ηγέτες οι οποίοι να εκπροσωπούν όχι μόνο τις επιχειρήσεις αλλά και τα ενδιαφέροντά τους.

Οι επιχειρήσεις αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους καταναλωτές και σύμφωνα με σχετική μελέτη (Cone Communications CSR) η οποία διενεργήθηκε πέρυσι, το 89% των καταναλωτών θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν μια μάρκα και να στραφούν σε μια άλλη, η οποία υποστηρίζει έναν καλό σκοπό.

Με πληροφορίες από το www.businessinsider.com

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider