Τεχνολογία

Νέα υπηρεσία Skroutz Plus ετοιμάζεται να λανσάρει η Skroutz

Νίκη Παπάζογλου

Μια νέα υπηρεσία η οποία αυτή την περίοδο βρίσκεται στο στάδιο της πιλοτικής δοκιμής ετοιμάζει η δημοφιλής πλατφόρμα του Skroutz. Ο λόγος για το Skroutz Plus μια νέα συνδρομητική υπηρεσία η οποία με ένα ετήσιο κόμιστρο θα διασφαλίζει δωρεάν μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιούν οι χρήστες μέσω της πλατφόρμας. 

Ειδικότερα, η υπηρεσία, η φιλοσοφία της οποίας προσιδιάζει στις συνδρομητικές υπηρεσίες του Amazon Prime, θα κοστίζει 17 ευρώ το χρόνο, θα καλύπτει το σύνολο της επικράτειας, και με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα θα περιλαμβάνει δύο περιορισμούς: η κάθε παραγγελία να είναι συνολικής αξίας τουλάχιστον 20 ευρώ και το βάρος να μην ξεπερνά τα 20 κιλά.

Σύμφωνα με πληροφορίες αυτή την περίοδο δοκιμάζεται πιλοτικά η beta έκδοσή της σε μικρό αριθμό χρηστών, κυρίως εργαζόμενους της επιχείρησης και στόχος είναι να λανσαριστεί μέχρι και τον Σεπτέμβριο.

Να θυμίσουμε ότι η Skroutz, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών της χώρας ενδυναμώνει όλο το τελευταίο διάστημα την αναπτυξιακή της πορεία. Σε αυτό το πλαίσιο πρόσφατα ανακοινώθηκε και η ενίσχυση της διοικητικής της ομάδας και η νέα οργανωτική της δομή, με την ένταξη του κ. Γιάννη Αλιβιζάτου στη θέση του Chief Operations Officer (COO) και του κ. Κώστα Κοντογιάννη στη θέση του Chief Financial Officer (CFO). Επιπλέον, οι κ. Απόλλων Οικονομόπουλος και Χρήστος Τροχαλάκης ανέλαβαν τις θέσεις του Chief Information Officer (CIO) και του Chief Technology Officer (CTO) αντίστοιχα μετά από εσωτερική αναβάθμιση.

Οι διοικητικές αλλαγές ήρθαν λίγο μετά την είσοδο της εταιρείας στις ταχυμεταφορές, η οποία ανακοινώθηκε στα τέλη Ιανουαρίου, μέσω της εξαγοράς της MYJOBNOW Delivery, με την εμπορική ονομασία SendX, Με τον τρόπο αυτό η Skroutz επένδυσε στον τελευταίο σταθμό της διανομής των παραγγελιών στον τελικό καταναλωτή, γνωστό κι ως «last -mile», δημιουργώντας το δικό της δίκτυο. Την ίδια στιγμή βέβαια η εταιρεία ενισχύει και την δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η είσοδος στο «last-mile» ακολούθησε την εξαγορά υψηλού μειοψηφικού ποσοστού της ελληνικής εταιρείας από το CVC Capital Partners το περασμένο Απρίλιο, γεγονός που αύξησε τη ρευστότητα της. Επιπλέον η εταιρεία έχει στραφεί και στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, αποκτώντας το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay. 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.