INSIDE OUT

Κάτι μεγάλο έρχεται στην χώρα τον Μάιο, Ο μετροπόντικας «Αθηνά» έπιασε δουλειά

Έχουν μουλιάσει τα χέρια μου. Αλλά φοβάμαι πως δεν έχω επιλογή. Όταν σου ζητείται με ευγένεια να κάνεις μια δουλειά, γιατί μόνο εσένα εμπιστεύονται, δεν μπορείς να πεις όχι. Έτσι, βρέθηκα μέσα στη νύχτα να πλένω τις ζακέτες του Κυριάκου, να προλάβω να τις στεγνώσει ο δελφικός ήλιος το πρωί, να τρέξει ο καλύτερος, ο γρηγορότερος σκλάβος μου να τις παραδώσει εγκαίρως, για να ‘χει κάτι να φορέσει που δεν τον προλαβαινω.

Επίσκεψη στο έργο του μετρό, και νωρίτερα στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ειδικών Δυνάμεων στο Μεγάλο Πεύκο. Ευτυχώς, χθες ειδικά είχα βοήθεια. Ήρθε αυτός, ο λαμπρός νέος,

βούτηξε τις φρεσκοπλυμένες ζακέτες του Κυριάκου, και τις παρέδωσε

πριν καν προλάβω ν’ ανοιγοκλείσω τα μάτια.  

Ευτυχώς γιατί ποιος άκουγε την γκρίνια του σήμερα στην Κέρκυρα.

Έρχεται κάτι μεγάλο

Εκείνη ακριβώς την στιγμή που ανοιγόκλεισα τα μάτια με χτύπησε η ενόραση. Δεν κράτησε πολύ. Κάνω οικονομία στα φύλλα, για να βγει και η προεκλογική, και η μετεκλογική περίοδος. Όμως, ήταν πάρα πολύ έντονο. Και πάρα πολύ μεγάλο. Είδα ότι έρχεται κάτι πάρα πολύ μεγάλο από τις ΗΠΑ προς Ελλάδα το επόμενο διάστημα. Φτερά, ατσάλι, πολύπλοκες μηχανές που δεν καταλαβαίνω. Δεν πρόλαβα περισσότερο. Είμαι όμως σίγουρη. Θα’ ρθει τον Μάιο και θα κάνει πάταγο.

Νίκη και Αθηνά

Εν τω μεταξύ, κάτι επίσης μεγάλο έχει ήδη έρθει στην λατρεμένη Αθήνα. Πρόκειται για έναν ακόμη μετροπόντικα, που θα σκάψει για την πολυπόθητη γραμμή 4. Ο Πρωθυπουργός, μαζί με τον υφυπουργό Υποδομών Καραγιάννη, τα στελέχη της Αττικό Μετρό και της αναδόχου κοινοπραξίας, παρέστησαν σε σεμνή τελετή ονοματοδοσίας. Και το όνομα αυτής Αθηνά. Ο επόμενος, θα ονομαστεί Νίκη.

Κανένας όμως δεν  φτάνει την δόξα ενός Νίνη! (Νονός: Σουφλιάς, 2007).

15 νέοι σταθμοί

Για τη νέα γραμμή του Μετρό έκανε συνοπτική περιγραφή ο Άκης Σκέρτσος.

Την παραθέτω αυτούσια, για να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται:

«Αθηνά»!

Μαζί με την αδερφή της «Νίκη» πιάνουν δουλειά για να αποκτήσει επιτέλους η Αθήνα τη γραμμή 4 που θα ενώσει το Γαλάτσι με το Πανεπιστήμιο σε 14 λεπτά, ώστε να εξυπηρετεί 340.000 επιβάτες ημερησίως, προσθέτοντας 15 νέους σταθμούς στο μετρό της πόλης, αφαιρώντας 53.000 ΙΧ από τους δρόμους αλλά και 17.000 τόνους CO2 από τον αέρα που αναπνέουμε. 13 χιλιόμετρα πρόσθετου υπογείου σιδηροδρόμου με 20 νέους συρμούς χωρίς οδηγό».

Σας φιλώ

Η Πυθία

TAGS: