Οικονομία | Διεθνή

Accenture: Λιγότερα θα ξοδέψουν φέτος στις γιορτές το 2/3 των Βρετανών

Newsroom

Σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδιάζουν να μειώσουν τις δαπάνες αυτά τα Χριστούγεννα, σύμφωνα με έρευνα της Accenture

Οι Βρετανοί προσπαθούν να μειώσουν τις δαπάνες τους για δώρα, για φαγητό σε εστιατόρια αλλά και για φαγητό εντός του σπιτιού καθώς ανησυχούν για το κόστος ζωής, τόνισε η Accenture, αντλώντας στοιχεία έρευνας από το YouGov. 

Η έρευνα επίσης διαπιστώνει πως οι περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου δεν σχεδιάζουν να επωφεληθούν από εκπτώσεις κατά τη διάρκεια της Black Friday, της Cyber Monday ή της Boxing Day.

Σε αντίθεση με την απαισιόδοξη οπτική της Accenture, οι έρευνες της Deloitte και της PwC ήταν πιο αισιόδοξες, αναφέροντας πως μόνο το 1/3 των Βρετανών θα δαπανήσει λιγότερα αυτά τα Χριστούγεννα.

Παρά το γεγονός ότι τα νοικοκυριά του Ηνωμένου Βασιλείου έπρεπε να αντιμετωπίσουν τη μεγαλύτερη διετή πτώση του βιοτικού τους επιπέδου από τότε που υπάρχουν καταγεγραμμένα συγκρίσιμα στοιχεία της αγοράς στη δεκαετία του 1950, η καταναλωτική ζήτηση έχει διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα μέχρι στιγμής. 

Τα επίσημα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τον περασμένο μήνα έδειξαν ότι οι όγκοι των βρετανικών λιανικών πωλήσεων μειώθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο τον Σεπτέμβριο, καθώς ο ασυνήθιστα ζεστός καιρός μείωσε τις πωλήσεις φθινοπωρινών ενδυμάτων.

Ωστόσο, η εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων Next  δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η επιστροφή του τυπικού φθινοπωρινού καιρού από τα μέσα Οκτωβρίου αύξησε τις πωλήσεις προβλέποντας μάλιστα πως οι  πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 2% από έτος σε έτος το τρίμηνο των Χριστουγέννων.

Η Tesco, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής της Βρετανίας και ο ανταγωνιστικός όμιλος σούπερ μάρκετ Sainsbury's έχουν εκφράσει και οι δύο αισιοδοξία για τις χριστουγεννιάτικες προοπτικές τους. Η εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων και ειδών ένδυσης Marks & Spencer προσλαμβάνει περισσότερους προσωρινούς εργαζομένους για την εορταστική περίοδο από πέρυσι.

Όπως μεταδίδει το Reuters, στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια των διακοπών το 2023 αναμένεται να αυξηθούν με τον χαμηλότερο ρυθμό των τελευταίων πέντε ετών, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής (NRF) που δόθηκαν στη δημοσιότητα την περασμένη εβδομάδα. 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS: