Η «Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας» μεταξύ της Enterprise Greece και της εταιρείας Next.e.GΟ για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα θα τεθεί επι τάπητος την Τετάρτη στις 1μμ σε τηλεδιάσκεψη με θέμα «Electric Cars e.GO Made in Greece» στην οποία θα μετέχει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης,
Ο Πρωθυπουργός από το Βήμα της Βουλής προανήγγειλε την επένδυση.
Στην ομιλία του για τον Προϋπολογισμό του 2021 ανακοίνωσε πως ακόμη μία πολύ σημαντική επένδυση, όπως αυτή της Microsoft και της Pfizer θα ανακοινωθεί αύριο από τον ίδιο και τους αρμόδιους υπουργούς. Είπε πως αφορά μία εταιρεία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης.



