Το πρώτο e-branch στη Θεσσαλονίκη άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το πρώτο e-branch στη Θεσσαλονίκη άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς
Το νέο e-branch συστεγάζεται με το υφιστάμενο κατάστημα της τράπεζας και συνδυάζει τα πλεονεκτήματα, τόσο του e-branch όσο και τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος. 

Στη Θεσσαλονίκη άνοιξε το έκτο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία επεκτείνει εκτός Αθηνών το δίκτυο πλήρως αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Το νέο κατάστημα βρίσκεται στη Διαγώνιο Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή 80 και δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές, καθώς και το Σάββατο.

Το νέο e-branch συστεγάζεται με το υφιστάμενο κατάστημα της τράπεζας και συνδυάζει τα πλεονεκτήματα, τόσο του e-branch όσο και τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος. Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων & ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.

Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:

  • Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών με διευρυμένο ωράριο
  • Online εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου
  • Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)
  • Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area)

Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

  • Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
  • Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων και κερμάτων

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

  • για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων
  • για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου
  • για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»

Σημειώνεται ότι με μεγάλη αποτελεσματικότητα λειτουργούν ήδη τα πέντε πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους, στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, στη Γλυφάδα και στο Ηράκλειο Κρήτης, αναβαθμίζοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών και προσφέροντας μια «Σύγχρονη Τραπεζική Εμπειρία».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider