Σοβαρά προβλήματα με το ηλεκτρονικό σύστημα check-in αντιμετωπίζει εδώ και κάποιες ώρες η British Airways με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην επιβίβαση. 

Σύμφωνα με μηνύματα προς την British Airways στο Twitter, πελάτες σε αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων το Γκάτγουικ και το Νιούκασλ στη Βρετανία, και πελάτες που περιμένουν για να επιστρέψουν αεροπορικώς στη Βρετανία, δεν μπορούν να κάνουν τσεκ-ιν μέσω διαδικτύου. Για το λόγο αυτό η εταιρεία κάλεσε τους πελάτες της να μεταβαίνουν εγκαίρως στα αεροδρόμια, γιατί ενδέχεται να χάσουν τις πτήσεις τους. 

Το πρόβλημα μάλιστα παρατηρείται και από/για πτήσεις εκτός Ευρώπης.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο International Airline Group, ζήτησε συγγνώμη για το πρόβλημα. «Σήμερα το πρωί αντιμετωπίζουμε μερικά προβλήμα στα συστήματα που επηρεάζουν το τσεκ-ιν και την αναχώρηση πτήσεων», ανακοίνωση η εταιρεία χωρίς να μπορεί να εκτιμήσει πόσο διαδεδομένο είναι το πρόβλημα. 

Να υπενθυμίσουμε ότι η αεροπορική εταιρεία είχε αναγκαστεί να προχωρήσει σε ματαιώσεις πτήσεων στο Heathrow, το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης, σχεδόν ένα χρόνο πριν μετά από πρόβλημα στα ηλεκτρονικά της συστήματα, ενώ τον Μάιο του 2017 είχε δεχτεί κυβερνοεπίθεση, έπειτα από ένα κενό στα πληροφοριακά της συστήματα το οποίο εκμεταλλεύτηκαν με αποτέλεσμα να υποκλαπούν προσωπικά δεδομένα μεταξύ των οποίων και αριθμοί πιστωτικών καρτών σχεδόν 244.000 επιβατών. Για το λόγο αυτό μάλιστα θα αναγκαστεί να πληρώσει πρότστιμο ύψους 183 εκατ. στερλινών (204 εκατ. ευρώ) στον βρετανικό οργανισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων ICO.