«Πλώρη» για νέες αγορές κι εναλλακτικά νησιά βάζει η Celestyal Cruises

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Πλώρη» για νέες αγορές κι εναλλακτικά νησιά βάζει η Celestyal Cruises
Νέους προορισμούς, επέκταση της σεζόν και νέα ξενοδοχεία από την Louis περιλαμβάνουν οι επιχειρησιακοί στόχοι της Celestyal Cruises.

«Πλώρη» για εναλλακτικά νησιά αλλά και για κλειστές, μέχρι χθες, αγορές, όπως αυτή της Κωνσταντινούπολης, βάζει η Celestyal Cruises η οποία ευελπιστεί να ταξιδέψει με τα πλοία της περί τους 130.000 επιβάτες τη νέα χρονιά.

Συνολικά, το 2018 αποτέλεσε μία εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για την εταιρεία που αντιπροσωπεύει το 70% του home porting στην Ελλάδα, όπως ανέφεραν τα στελέχη της στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου στο 48 Urban Garden. Μέσα στη χρονιά κατάφερε να ξεπεράσει τους στόχους της και να σημειώσει αύξηση επιβατών 8%, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, φιλοξενώντας 108.000 επιβάτες από όλο τον κόσμο, με τη συνολική εκτιμώμενη δαπάνη των επιβατών να αγγίζει τα 39 εκατ. ευρώ.

Τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας για το 2018 ανήλθαν στα 28 εκατ. ευρώ, η συνολική δαπάνη προώθησης και διαφήμισης της Ελλάδας έφτασε τα 4,1 εκατ. ευρώ ενώ η συνολική εκτιμώμενη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία ανήλθε συνολικά στα 102,5 εκατ. ευρώ, για τη φετινή χρονιά.

Πέρα βέβαια από τη θετική πορεία που κατέγραψε το 2018 η εταιρεία ανακοίνωσε και τον μελλοντικό της σχεδιασμό, καθώς και τους νέους προορισμούς που προστίθενται στα δρομολόγια της. Όπως αναφέρθηκε για πρώτη φορά φέτος η περίοδος πραγματοποίησης κρουαζιέρων ήταν διευρυμένη έως και το Νοέμβριο γι αυτό και το 2019 τα δρομολόγια θα επιμηκυνθούν κατά 8 εβδομάδες από τις 4 εβδομάδες που ήταν το 2018, καλύπτοντας τη ζήτηση του κοινού για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και το Φθινόπωρο.

Σημαντικός στόχος για το 2019, όπως σημείωσε ο κ. Κρις Θεοφιλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, είναι να εντείνει περαιτέρω τις προσπάθειές της για τη δραστηριοποίηση όλο το χρόνο μέσω της προσθήκης νέων δρομολογίων κρουαζιέρας, όπως το «Εκλεκτό Αιγαίο» και οι «3 Ήπειροι».

«Ξεπεράσαμε τους στόχους φέτος και κάναμε βήματα στον στρατηγικό στόχο της επιμήκυνσης της σεζόν. Για το σκοπό αυτό δημιουργήσαμε μια νέα ομάδα πωλήσεων στο εξωτερικό αλλά και δυο πολύ ενδιαφέρονται δρομολόγια για το χειμώνα. Οι πωλήσεις για το 2019 έχουν ήδη ξεκινήσει ενώ έχει ολοκληρωθεί κι ο σχεδιασμός για το 2020. Επίσης έχουμε μια νέα κρουαζιέρα three continent (σε τρεις ηπείρους Ευρώπη, Ασία, Αφρική στην Αν. Μεσόγειο) και άλλη μια με την Πόλη» ανέφερε ο κ. Θεοφιλίδης.

Εδραιώνοντας τη θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο, η Celestyal Cruises τη φετινή χρονιά κατάφερε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο και το ισχυρό εμπορικό της δίκτυο σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Ο κ. Leslie Peden, Επικεφαλής Εμπορικού Διευθυντή (Chief Commercial Officer), ο οποίος παραβρέθηκε στην εκδήλωση, παρουσίασε την εμπορική διάρθρωση της εταιρείας σε 11 χώρες και τη στρατηγική ανάπτυξης για το 2019 αλλά και αναφέρθηκε στην παρουσία της στο διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα, με τα οποία προσεγγίζει ταξιδιώτες από περισσότερες από 140 διαφορετικές εθνικότητες.

Ως αποτέλεσμα των συντονισμένων ενεργειών της εταιρείας, τη φετινή χρονιά, καταγράφηκε αύξηση των Αμερικανών και Ευρωπαίων τουριστών. Συγκεκριμένα, το 52% επιβατών προήλθαν από μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, ενώ το 29% των επιβατών από κοντινές αγορές της Ευρώπης.

Όσον αφορά τους επιχειρησιακούς στόχους η Celestyal φαίνεται να μην έχει εγκαταλείψει τον σχεδιασμό για την απόκτηση ή κατασκευή νέου κρουαζιερόπλοιου με δυνατότητα φιλοξενίας από 1.500 μέχρι 2.000 επιβάτες, το ενδεχόμενο όμως θα εξεταστεί αφότου υλοποιηθεί ο αναπτυξιακός σχεδιασμός της. Η επόμενη χρονιά θα είναι καθοριστική για την αποτίμηση των δυνάμεων αφού σταδιακά θα ανοίξουν εκ νέου προορισμοί όπως η Αίγυπτος και η Τουρκία, οι οποίοι μετρούσαν πληγές τα προηγούμενα χρόνια.

Αναφερθείς στις υποπαραχωρήσεις δραστηριοτήτων σε περιφερειακά λιμάνια απέκλεισε το ενδεχόμενο συμμετοχής σε σχήμα που θα αναλάβει την εκμετάλλευση προβλητών, σταθμών κτλ. Ωστόσο αναφέρθηκε ότι στο Λαύριο είναι ενεργό το ενδιαφέρον εφόσον και αν η πολιτεία ξεκινήσει διαδικασία.

Μάλιστα τα στελέχη της εταιρείας δεν απέκρυψαν το ενδιαφέρον τους και για νέα ξενοδοχεία από τη Louis στη χώρα με την προτεραιότητα να δίνεται στο Ιόνιο, τη Χαλκιδική και μετά το Αιγαίο και κυρίως σε νησιά που δεν έχουν ακόμα αναπτυχθεί ιδιαίτερα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider