Κλουκίνας – Λάππας: Οι Online πωλήσεις συγκράτησαν την πτώση λόγω lockdown

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κλουκίνας – Λάππας: Οι Online πωλήσεις συγκράτησαν την πτώση λόγω lockdown
Βασικός στρατηγικός στόχος αναφορικά με τις εμπορικές δραστηριότητες της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο αυτή τη στιγμή αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις κατάστημά της.

Σε ικανοποιητικό επίπεδο, δεδομένων των συνθηκών της αγοράς και παρά την πτώση της τάξης του 5,6% που προκάλεσε το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων την περίοδο του lockdown, κινήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις της Ι.Κλουκινας – Ι.Λάππας.

Σημαντικό μέρος των πωλήσεών της, όπως επισημάνθηκε και στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, διατηρήθηκαν μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος ενώ η δυναμική του συγκεκριμένου καναλιού συνεχίζεται και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Όπως άλλωστε είχε επισημάνει πρόσφατα, η Αντιπρόεδρος και Ceo της εταιρείας, Βιολέττα Λάππα κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης την περίοδο από 18 Μαρτίου έως 22 Απριλίου που τα φυσικά καταστήματα παρέμεναν κλειστά, με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος διατηρήθηκε το 48% του τζίρου της αντίστοιχης περιόδου πέρσι. Ο όγκος των παραγγελιών στα e-shop των καταστημάτων Mothercare και Early Learning Centre εκτινάχθηκε, συνολικά 90.000 προϊόντα παραδόθηκαν και 30.000 παραγγελίες εκτελέστηκαν.

Επενδύει στο e-shop

Βασικός στρατηγικός στόχος αναφορικά με τις εμπορικές δραστηριότητες της εταιρείας, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο αυτή τη στιγμή αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις κατάστημά της. Αξίζει να σημειωθεί ότι το οnline κατάστημα της εταιρείας μετρά μόλις 9 μήνες λειτουργίας και σύμφωνα με την κ. Λάππα καταλάμβανε το προηγούμενο διάστημα, βάσει τζίρου, την 6η θέση ανάμεσα στα συνολικά 32 καταστήματα της εταιρείας.

Τον Οκτώβριο του 2020 αναμένεται να λειτουργήσει και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας στη Ρουμανία. Σε ό,τι αφορά τα φυσικά καταστήματα η εταιρεία θα επικεντρωθεί στα περιφερειακά μεγάλα καταστήματα. Παράλληλα οι πωλήσεις των καταστημάτων στους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους αναμένεται να ενισχυθούν με τη βοήθεια της τεχνολογίας και την πώληση διευρυμένης συλλογής μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Διανομή μερίσματος

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων τέλος, η Ι.Κλουκινας – Ι.Λάππας ανακοίνωσε τη διανομή μερίσματος από μη διανεμημένα και φορολογημένα κέρδη προηγούμενων χρήσεων και συγκεκριμένα 0,03 ευρώ ανά μετοχή που αντιστοιχεί σε απόδοση 6% με το κλείσιμο της 21 Ιουλίου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider