Alibaba - «Singles Day»: Πωλήσεις 23 δισ. δολαρίων στις πρώτες 9 ώρες

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Alibaba - «Singles Day»: Πωλήσεις 23 δισ. δολαρίων στις πρώτες 9 ώρες
Η σημερινή ημέρα είναι επίσης γνωστή ως «Double Eleven» ή «Singles' Day» από την ημερομηνία 11/11, με τους τέσσερις άσσους να αποτελούν αναφορά στους εργένηδες.

Αύξηση 22% στις πωλήσεις κατέγραψε ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group Holding Inc, κατά την πρώτη ώρα της σημερινής «Ημέρας των Εργένηδων» (Single's Day), σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις την πρώτη ώρα της ημέρας έφτασαν στα 84 δισ. γουάν, δηλαδή 12 δισ. δολάρια.

Η σημερινή ημέρα προσφορών είναι επίσης γνωστή κι ως «Double Eleven» από την σημερινή ημερομηνία 11/11, με τους τέσσερις άσσους να αποτελούν αναφορά στους εργένηδες και θεωρείται αντίστοιχη της «Μαύρης Παρασκευής» και της «Ψηφιακής Δευτέρας», καθώς προωθείται ως μια γιορτή πωλήσεων από τον πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της Alibaba Ντάνιελ Ζανγκ από το 2009, ενώ γρήγορα εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο γεγονός διαδικτυακών πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πέρυσι, οι συνολικές πωλήσεις της Alibaba ανήλθαν στα 30 δισ. δολάρια, αφήνοντας πίσω τις διαδικτυακές πωλήσεις των 7,9 δισ. δολαρίων της «Ψηφιακής Δευτέρας» στις ΗΠΑ. Ωστόσο η αύξηση κατά 27% των πωλήσεων το 2018 ήταν η χαμηλότερη στην δεκαετή ιστορίας της, ανοίγοντας τον δρόμο για μια σειρά φρέσκων ιδεών για την προώθησή της.

Οι πωλήσεις της Alibaba κατά το πρώτο εννιάωρο αυξήθηκαν κατά 25% στα 23 δισ. δολάρια, αντιστοιχώντας περίπου στα 2/3 των πωλήσεων της αμερικανικής Amazon.com κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Τη φετινή ηλεκτρονική γιορτή εγκαινίασαν η Αμερικανίδα τραγουδίστρια της ποπ μουσικής Τέιλορ Σουίφτ, αλλά και διασημότητες της Κίνας, όπως ο Τζάκσον Γι. Πρόκειται για την πρώτη φορά κατά την οποία η Alibaba πραγματοποιεί την κορυφαία ημέρα των διαδικτυακών εκπτωτικών αγορών στην Κίνα, χωρίς την ενεργό παρουσία του συνιδρυτή της, Τζακ Μα, ο οποίος παραιτήθηκε από την προεδρία του ομίλου τον Σεπτέμβριο.

Η σημερινή ημέρα έρχεται σε μία κρίσιμη στιγμή για την Alibaba, καθώς ο όμιλος αναζήτησε οικονομική ρευστότητα 15 δισ. δολαρίων μέσω της διάθεσης μετοχών του που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Νοέμβριο στο Χονγκ Κονγκ.

Ωστόσο, η Alibaba εξακολουθεί να κυριαρχεί στην διαδικτυακή αγορά προϊόντων, όχι όμως χωρίς την ύπαρξη ανταγωνισμού από την JD.com, αλλά και την Pinduoduo, με την δεύτερη να δραστηριοποιείται στις κινεζικές κωμοπόλεις.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider