Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Amita με αφορμή τα 40α γενέθλιά της
Ο αγαπημένος χυμός κλείνει 40 χρόνια ζωής και το story του ήταν και είναι πάντα συνδεμένο με το δικό μας.

Πόσο διαφορετικός ήταν ο κόσμος μας το 1983; Ο Ανδρέας Παπανδρέου με το ΠΑΣΟΚ βρίσκονταν στη διακυβέρνηση της χώρας, δεν υπήρχαν laptops, κινητά και tablets, τα social media δεν είχαν μπει καν στο λεξιλόγιό μας, ενώ και η καθημερινότητά μας διέφερε αρκετά σε σχέση με σήμερα. Ένα πράγμα, όμως, δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο τα τελευταία 40 χρόνια. Η αγάπη μας για τον χυμό Amita.

Κάθε στιγμή, κρύβει μέσα της μια γουλιά Amita. Από τότε που μας την σέρβιρε η γιαγιά στο χωριό, μέχρι σήμερα που τη σερβίρουμε εμείς οι ίδιοι στα παιδιά μας. Μια γουλιά με 40 χρόνια μοναδικότητας, πρωτοπορίας και καινοτομίας.

Αυτή ακριβώς τη σχέση αγάπης και φροντίδας της Amita με τον Έλληνα καταναλωτή εδώ και 40 χρόνια έχει σκοπό να ξεδιπλώσει η νέα, επετειακή, τηλεοπτική της καμπάνια, αναδεικνύοντας πως η Amita είναι ο χυμός όλων. Ένας χυμός γεμάτος απόλαυση και αφοσίωση. Γιατί όσο κι αν αλλάζει η ζωή, η γεύση της παραμένει για μια ζωή, φυσικά μοναδική!

40 Χρόνια πρωτοπορεί στην ελληνική αγορά

To 1983 έγινε η αρχή. Με έμπνευση τη φύση και με επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα, η Amita κατάφερε να μπει μέσα σε κάθε σπίτι και σε κάθε οικογένεια. Έδωσε γεύση σε κάθε πρωινό, στο σχολείο, στη δουλειά, στον δρόμο, στον ελεύθερο χρόνο και έγινε ο πρώτος συσκευασμένος χυμός στην Ελλάδα, κερδίζοντας την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών.

Παράλληλα με τη διατήρηση της σταθερότητας των εκλεκτών πρώτων υλών της, η Amita, ανανεώθηκε αρκετά τα επόμενα χρόνια. Δημιούργησε καινούριες γευστικές προτάσεις, όπως ο πολυβιταμινούχος χυμός Amita Motion, οι παιδικοί χυμοί Amita Fun, καθώς και οι χυμοί Amita Free, χωρίς προσθήκη ζάχαρης με γλυκαντικά από το φυτό stevia, προσφέροντας στους καταναλωτές κάθε ηλικίας, μοναδικές εμπειρίες.

Το 1995 καινοτόμησε καθώς κυκλοφόρησε την πρώτη συσκευασία με καπάκι, η οποία δεν χρειαζόταν ψαλίδι για να ανοίξει, ενώ πριν από ένα χρόνο έγινε ο πρώτος συσκεασμένος χυμός με μη αποσπώμενο καπάκι στην ελληνική αγορά. Ουσιαστικά, το νέο μη αποσπώμενο καπάκι διευκολύνει τη συλλογή και ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων που δεν καταλήγουν στην ανακύκλωση. Τα νέα καπάκια είναι πρακτικά και εύκολα στη χρήση, ενώ συμβάλλουν στην ανακύκλωση 193 τόνων πλαστικού.

Φυσικά Μοναδική

Η Amita αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση συσκευασμένου χυμού στην αγορά, διατηρώντας αυτά τα 40 χρόνια σταθερά τα στοιχεία που την κάνουν «Φυσικά Μοναδική», όπως η εξαιρετική πρώτη ύλη από φρούτα υψηλής ποιότητας, χωρίς συντηρητικά και με ασύγκριτη γεύση.

Συνολικά διαθέτει τρεις κατηγορίες συσκευασμένων χυμών, στις οποίες βρίσκουμε 100% φυσικούς χυμούς φρούτων χωρίς προσθήκη ζάχαρης, νέκταρ, το οποίο περιέχει χυμό φρούτου σε ποσοστο τουλάχιστον 50% και φρουτοποτά, με περιεκτικότητα σε χυμό μικρότερη του 50%.

Το σημαντικό οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα

Ο χυμός Amita εδώ και 40 χρόνια αναπτύσσεται και εξελίσσεται δημιουργώντας και προσφέροντας με αγάπη στον καταναλωτή και το περιβάλλον. Αποτελεί μέρος της ευρύτερης αλυσίδας αξίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Μία αλυσίδα αξίας με προμηθευτές, συνεργάτες και πελάτες που επιδρά θετικά στην εγχώρια δραστηριότητα και οικονομία.

Όλα τα προϊόντα Αmita παράγονται στο εργοστάσιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Σχηματάρι, το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών. Από εκεί φτάνουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, σε περισσότερα από 113 χιλιάδες σημεία, με όλη την αγάπη, το πάθος και το μεράκι των ανθρώπων της που φροντίζουν καθημερινά να εξασφαλίζουν άριστη ποιότητα σε κάθε χυμό.

Παράλληλα, όλες οι συσκευασίες Amita είναι 100% ανακυκλώσιμες, ενώ κάθε χρόνο η εταιρεία θέτει όλο και πιο αυστηρούς στόχους στην ενεργειακή μας κατανάλωση, καθώς έχει δεσμευτεί να συμβάλλει στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής.

Κάθε εποχή έχει τα δικά της... stories. Η Αmita, όμως, ήταν πάντα μέσα σε αυτά. Ένας χυμός πάντα και για πάντα φυσικά μοναδικός.

gazzetta
gazzetta reader insider insider