Μασκ: Την κινεζική BYD «έδειξε» ως τον κυριότερο ανταγωνιστή της Tesla στην αγορά των EV

Newsroom

Μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία «έδειξε» ο Έλον Μασκ ως τον πλησιέστερο ανταγωνιστή της Tesla, ενώ τόνισε ότι η εταιρεία «κερδίζει στην Κίνα» αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC.

Η Tesla έχει αρκετούς ανταγωνιστές στην Κίνα στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων μιας σειράς startup όπως η Nio, η Xpeng και η Li Auto.

Ωστόσο, ο μεγαλύτερος αντίπαλος της Tesla στην Κίνα αυτή τη στιγμή είναι η αυτοκινητοβιομηχανία BYD που υποστηρίζεται από τον Warren Buffett. Πέρυσι, η BYD πούλησε 911.140 ηλεκτρικά οχήματα αποκλειστικά με μπαταριοκίνηση παγκοσμίως και συνολικά 1,8 εκατομμύρια οχήματα, εάν συνυπολογιστούν και τα plug-in υβριδικά. Η Tesla παρέδωσε 1,31 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά το 2022.

Ο Μασκ απάντησε σε μια ερώτηση σχετικά με το «τοπίο» του ανταγωνισμού στην αγορά της ηλεκτροκίνησης κατά την διάρκεια της ενημέρωσης εταιρικών αποτελεσμάτων τριμήνου  της Tesla την Τετάρτη, λέγοντας ότι η εταιρεία «είναι ενθουσιασμένη για το μέλλον και, εντάξει, θα είναι υπέροχο».

«Έχουμε μεγάλο σεβασμό για τις εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα. Είναι οι πιο ανταγωνιστικοί στον κόσμο… δουλεύουν πιο σκληρά και εργάζονται με τον πιο έξυπνο τρόπο… έχουμε τόσο μεγάλο σεβασμό για τις κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων που ανταγωνιζόμαστε», δήλωσε ο Mασκ. 

«Και έτσι, αν πρέπει να μαντέψω… μάλλον κάποια εταιρεία από την Κίνα είναι η πιο πιθανή να είναι δεύτερη μετά την Tesla», προσέθεσε.

Ο Μασκ είπε ότι «η ομάδα της Tesla Κίνας κερδίζει» στη χώρα χωρίς να διευκρινίσει περαιτέρω.

Το Model 3 της Tesla ήταν το πέμπτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο «πράσινης» ενέργειας στην Κίνα το 2022, σύμφωνα με την China Passenger Car Association. Τα αυτοκίνητα της BYD και της SAIC-GM-Wuling πούλησαν περισσότερο το 2022 από το Model 3 της Tesla. Το Model Y της Tesla ήταν το δεύτερο σε πωλήσεις ηλεκτρικό σπορ όχημα στην Κίνα, πίσω από ένα μοντέλο της BYD.

Η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ αντιμετώπισε μια σειρά από προκλήσεις στην Κίνα πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών παραγωγής στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη λόγω των αυστηρών πολιτικών της χώρας για την πανδημία αλλά και λόγω των ελλείψεων εξαρτημάτων.

Η Tesla μείωσε επίσης τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα το 2022, εν μέσω του σκληρού μακροοικονομικού περιβάλλοντος και περιορισμού της καταναλωτικής ζήτησης.

Δεν είναι μόνο οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται την Tesla. Οι παραδοσιακοί γίγαντες της αγοράς αυτοκινήτων στις ΗΠΑ και την Ευρώπη θέλουν επίσης ένα «κομμάτι από την πίτα» των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS: